  • Data: 2017-12-11 18:40:44
    Temat: Re: Elektryczność a środowisko
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek S" <p...@s...com> napisał w wiadomości
    news:p0mbfk$jq8$1@node1.news.atman.pl...
    > Czy tylko mnie się wydaje, że to jakiś totalny absurd?

    Elektryka jest czysta, ale wytworzenie jej to już niekoniecznie. Do żadnego
    ze sposobów wytwarzania energii (wodna, wiatrowa, węglowa, jądrowa/atomowa,
    słoneczna (kilka różnych sposobów pozyskania ze Słońca)), itd., nie mam
    stuprocentowego zaufania. Zawsze jest gdzieś jakiś minus. Ale taki pewnie
    koszt cywilizacji. Efekt cieplarniany, to różne źródła sprzecznie podają.
    Musiałbym z kalkulatorem kilka rzeczy policzyć, ale jestem zmęczony po
    dzisiejszym dniu i nie dam rady.
    Ad meritum - zdecydowanie nie idzie to we właściwą stronę, zbacza gdzieś,
    tylko nie powiem gdzie, tu się chyba polityka zaczyna, a ja od polityki
    raczej daleki.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.