  • 11. Data: 2013-09-16 20:37:16
    Temat: Re: Elf Total i Mobil w Biedronie
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Poldek pisze tak:

    > Mobila 10W40 w bańce 4L kupiłem niedawno w jednym z wiodących
    > hipermarketów za coś ok. 59 zł.

    Nieźle. Pewnie w Oszą.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 12. Data: 2013-09-21 19:47:28
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Chodzi o famę w narodzie. Fama głosi ze ELF jest najlepsiejszy.
    > I że twarde serca dyrektorów z marketów znowu miękną.

    > Pięknie, ale wiesz że są ludzie którzy nie pozwalają nic dotykać przy
    > swoim samochodzie? Bo i po co? Jakieś hobby trzeba mieć ;)

    Jak zrobi się samemu, to ma się pewność.
    Mi raz przelali ponad max.
    Koledze chyba źle dokręcili korek, bo po paru dniach auto stało bez korka i
    w kałuży oleju.

    Problem jest jedynie z utylizacją przepracowanego oleju, ale teraz gdy mamy
    nową "ustawę śmieciową" to taki olej można zdać za darmo w PSZOK (Punkt
    Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych). Jedyny mankamet, to dojazd do
    takiego miejsca, które zazwyczaj jest gdzieś daleko od centrum.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski