  • Data: 2018-02-07 14:32:52
    Temat: Re: Emulator faksu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > W GSM nie jest to takie proste.
    > Kodek kompresujacy rozmowe jest na tyle mocny, ze transmisja piskow
    > faksowych nie przejdzie.
    >
    > Ale ... to sie robi inaczej.
    > Telefon sie laczy w trybie "dane" z "centrala GSM", ustala odpowiedni
    > tryb polaczenia, centrala wlacza swoj modem, i zamienia dane na piski
    > wysylane w "linie zewnetrzna" .

    Ponieważ jest to wszystko robione dla sportu, to ja sobie ten androidowy
    emulator faksmaszyny wyobraziłem jeszcze inaczej. Wybieram w telefonie
    obrazek lub dokument, smyram po jakimś przycisku "FaxIt", wybieram na
    analogowym telefonie numer biura, mówię "pani Halinko, proszę włączyć
    faks", przytykam smartfon do mikrofunu, a ten wtedy piszczy głośniczkiem
    jak Pan Bóg przykazał.

    --
    Jarek