  • Data: 2018-02-13 00:32:06
    Temat: Re: Emulator faksu
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > I dwa naraz mogly dzialac ? Czy na czas CSD oraz rozmowy pakietowe
    > bylo zawieszone ?

    Mogły działać dwa - jeden pakietowy (Internet nie CSD) oraz jeden CS*
    (np. CSD albo voice). Nie mogły działać dwa CS*.
    Przy czym teraz sobie przypominam, że to podobno zależało od jakiejś
    klasy urządzenia, ale te względnie współczesne mogły.

    > Tylko ja o chipsetach do smartfonow.

    Myślisz że to wielka różnica? Scalaki w telefonach i te w kartach
    mPCIe/M2 używają tych samych bloków GSM, firmware też nie jest przecież
    pisany oddzielnie. W szczególności, w przypadku wspólnego producenta.
    --
    Krzysztof Hałasa