  • Data: 2018-02-13 11:44:18
    Temat: Re: Emulator faksu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 13 Feb 2018 00:32:06 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Myślisz że to wielka różnica? Scalaki w telefonach i te w kartach
    > mPCIe/M2 używają tych samych bloków GSM, firmware też nie jest przecież
    > pisany oddzielnie. W szczególności, w przypadku wspólnego producenta.

    A ch* wie.
    Skoro projektowane od nowa, to moze skasowali niepotrzebne funkcje.
    No i ... tak mi sie wydaje, ze GSM wymaga czesci radiowej i procesora
    do jej obslugi.
    Robimy chip dla Androida, cztery rdzenie dla systemu ... i co - piaty
    do obslugi czesci radiowej ? Czy gdzies tam jest jakis driver w tym
    linuxie, ktory odpowiada za lacznosc ?

    J.