  • Data: 2017-06-19 11:14:51
    Temat: Re: Epson L800 - drukarka atramentowa
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czyli jak to mówią "chłopaki nie próżnowali (jak ci co próżnowali i nie
    zasłużyli)!" ciekawe jak to wygląda na tle innych firm? ogólnie jako, że
    w unii europejskiej to wszystko konkuruje to trzeba by może zaatakować
    model konkurentami... (taki niesmaczny żart)

    ciekawi mnie jak dzieje się taki postęp? ktoś tu pracował w jakimś
    biurze projektowym? ciekawią mnie badania nad ulepszaniem - kto się tym
    zajmuje i jak to robi?