    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Epson V330 - jednoczesne skanowanie wielu zdjęć
    Date: Fri, 16 Sep 2016 17:48:22 +0200

    W dniu 2016-09-16 o 16:36, s...@g...com pisze:
    > Gimp nie zdegraduje ci materiału. Można go oprogramowac tak aby przycinał,
    wyrównywał kolory, zapisywał jako jakiś typ pliku. Takie makro.
    > Ale deczko trzeba w nim pokombinować.
    > Ale ja bym go do skanowania nie brał. do obróbki ok. Do samego skanowania masowo to
    albo skaner z penem albo akternatywnie:
    > Zbudować przystawke do aparatu fotograficznego.
    > tego sie nie da pobić pod względem szybkości.
    > Kiedyś książkę 300 stronnicową sfociłem w 10 minut.
    > To troche co innego niż potrzebujesz ale jak sobei zrobisz odpowiedni setup to dało
    by się wykorzystać.
    Facet szuka rozwiązania, które zapewni mu kopie "analogowych" zdjęć
    przyzwoitej jakości (stąd szukanie możliwości zapisu w formatach z
    bezstratną kompresją), a Ty mu proponujesz szybkie skanowanie książki na
    pendrive'a, albo cykanie fotek aparatem :-/

    Maciek