  • Data: 2016-08-27 12:25:20
    Temat: Re: FabrykaPCB - czy ktoś tam cokolwiek zamawiał ?
    Od: slawek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 27 Aug 2016 02:34:27 -0700 (PDT), b...@g...com
    wrote:
    > Nie na kieszeń średniego dłubacza. Ale jak masz dużo pi=
    > eniążków,
    > zrobią ci wszystko.

    Jak mam dość dutków, to będą mi to wszystko robili moi pracownicy w
    mojej firmie. Albo jakaś Motorola czy inny Samsung. I IBM sobię
    wykupię, a co, przez sentyment...

    Uczciwa firma, świadcząca USŁUGI, ma coś takiego jak CENNIK. Po
    prostu tyle a tyle za to i to. I czytając taki cennik mogę podejmować
    racjonalne decyzje porównując z ofertami konkurencji i optymalizując
    MOJE zyski.

    I, co może być dla ciebie szokiem, nigdy nie jest potrzebne
    "wszystko". Potrzebne jest to co jest potrzebne. Wszystko ponad to
    odmiana audiofilii - pcbfilia.