  • Data: 2016-08-27 12:41:30
    Temat: Re: FabrykaPCB - czy ktoś tam cokolwiek zamawiał ?
    Od: slawek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 27 Aug 2016 03:22:57 -0700 (PDT), b...@g...com
    wrote:
    > To w pierwszej kolejności jest ośrodek badawczy,
    > a w drugiej komercyjny, choć państwowy.

    Przeczytaj co napisałem. Tym razem ze zrozumieniem.

    Było że granty? Było! A to właśnie jest immamentną cechą ośrodków
    badawczych. Żyją, chronione przed twardą walką rynkową, głównie z
    badań, czyli z grantów.

    A z drugiej strony jakby co, to pewnie otwarci są na "współpracę":
    chętnie zrobią PCB do latającego talerza, ale... to ma być wspólny
    projekt, ty płacisz, oni robią, oni publikują, oni mają na to
    patenty, oni biorą zyski i oni dają te PCB każdemu, także twojej
    konkurencji. Ogólnie latający talerz jest ich pomysłem, a ty coś tam
    robiłeś... chyba pomagałeś im z dokumentacją, chyba chodziło o
    skserowanie ich projektu...