    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Fakt --> Orange
    Date: Wed, 8 Jan 2020 23:26:15 +0100

    "xxx" 5e159d16$0$556$6...@n...neostrada.pl

    > Przejdź kodem na tym numerze z Faktu do jakiejś taryfy playowej choćby formuła play
    na kartę. Wychodzące się skrócą do 14 dni i
    > spróbuj wtedy go przenieść, może się da.

    Mogę spróbować, ale czy takie przejście może być pomocne?
    Numer ma wychodne do 23 stycznia br., więc niewiele tracę.
    Mogę zeń SMSować i rozmawiać -- nawiązywać rozmowy.

    Inny mój numer z FM przeszedł tę przeszkodę już po odkryciu tego
    problemu. Nieco wcześniej inny numer przeszedł bezproblemowo.
    (zaraz zobaczę, czy przeszedł naprawdę, czy może Orange
    podarował mi nowy numer, bo na dziś wyznaczyłem przeniesienie)

    -=-

    Wysłałem do FM prośbę o pomoc, ale najwyraźniej odpowiadają tam
    automaty niezdolne do myślenia -- odpowiedziano mi, że wniosek
    o przeniesienie nie został zlecony i proszą o poprawne złożenie
    itd...

    Jak mam złożyć/zlecić wniosek, skoro w trakcie zlecania/składania
    napotykam na trudności a Orange twierdzi, że błąd najwyraźniej
    leży po stronie Play?...

    BTW -- jaka jest różnica pomiędzy zleceniem i złożeniem?
    Play/FM raz użył określenia 'zlecenie' a raz 'złożenie'...

    Dostałem prośbę ocenienia konsultanta -- zwykle daję noty
    najwyższe, ale tym razem dałem 0 (zero -- czyli niższą od
    najniższej) i dopisałem moje przemyślenia...

    Myślą kilka dni, po czym dają taką odpowiedź...

    -=-

    Mam nieużywanych/starych/wysłużonych 37 SIMek i kilkanaście
    sprawnych... Szacuję więc, że przeniosłem numer co najmniej
    25 razy... Do tej pory było OK, jeśli nie liczyć drobiazgów:

    - jeden numer nie przeniósł się, bo w Play były
    3 poziomy rejestracyjne i choć mój numer był
    zarejestrowany w Play, to jednak nie był ;) tam
    zarejestrowany (może jeden numer, może dwa,
    a może aż trzy -- nie jestem mocny w liczeniu)

    - raz otrzymałem uszkodzoną SIMkę FM

    -=-

    W dwóch salonach Orange nie było SIMek.
    W trzecim -- nie udało się...

    -=-

    Nic to -- jakoś będzie, o ile w ogóle będzie...
    Ślę post, zamykam VBoxa z WXP, zamykam Firefoxa,
    otwieram Operę, zamykam kilkadziesiąt okienek,
    aby móc cokolwiek w tej Operze zobaczyć... ;)
    (stan w Orange i w Play/FM)

    Ponad 21 GB SWAPu, 12 GiB RAMek dla CPU, 2 GiB RAMek
    dla GPU -- bardzo szybko to wszystko prowadzi do
    jasności ;) -- nie wszystko jest wyświetlane...
    Co gorsza -- chyba najlepszą metodą jest wówczas
    restart W10, który u mnie trwa i trwa mimo SSD...

    Czy tylko ja potrzebuję naraz otworzyć pół setki
    okienek w przeglądarce netowej?...

    -=-

    Czy Nju daje rok ważności konta?
    Może przeniosę numer do Nju zamiast
    do Orange, choć Nju to Orange...

    Może warto przenieść do Plusa lub innego minusa?
    (do Ery/TM)

    --