    Subject: Re: Fakt --> Orange
    From: xxx <x...@x...xxx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Thu, 09 Jan 2020 05:27:05 +0100

    Eneuel Leszek Ciszewski brought next idea :
    > "xxx" 5e159d16$0$556$6...@n...neostrada.pl

    > Mogę spróbować, ale czy takie przejście może być pomocne?

    Nie wiem ale to jedyne co mi do głowy przychodzi. Jak nie to uke.

    > Czy Nju daje rok ważności konta?
    > Może przeniosę numer do Nju zamiast
    > do Orange, choć Nju to Orange...

    W nju na kartę masz konto ważne po wieki, działa to tak że po pół roku
    wysyłają smsa i trzeba potwierdzić odpisując na niego, wtedy znowu masz
    spokój na pół roku.

    > Może warto przenieść do Plusa lub innego minusa?
    > (do Ery/TM)

    W plusie rwk się da zrobić bez problemu, normalnie 10zł ta usługa
    kosztuje, trzeba by dopytać bo ostatnio znajomy przenosił to miał rwk
    po przeniesieniu chyba za darmo.
    W T-M z tego co wiem to się wycofali z tego, znaczy jakoś można uzyskać
    ale trzeba coś tam wykupować jakieś pakiety chyba, jak nie wykupisz to
    ważność się skróci także to chyba najgorsza sieć pod tym względem.