    From: Piotr Wyderski <p...@n...mil>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Farnell co się dzieje?
    Date: Fri, 9 Aug 2019 22:13:59 +0200

    Mario wrote:

    > Traktowałem ich od dawna jako źródło awaryjne, gdy nie było towaru w TME
    > czy RS.

    Podobnie ja.

    > Poza tym na niektóre elementy (szybkie przetworniki A/D czy
    > układy FPGA mieli czasami ceny nawet 30% niższe niż inni dostawcy.

    Farnell tańszy niż konkurencja? To bym musiał zobaczyć, by uwierzyć.
    Moim podstawowym dostawcą jest Mouser. Mają niemal wszystko, warunki
    darmowej dostawy jak w Farnellu, żadnych chorych 110 zł. opłat za
    dostawę z magazynu w USA, bo wszystko idzie z USA, Ceny niskie, a
    Johnowi chce się iść po dwie sztuki jakiegoś dziwnego opornika do
    prototypu, podczas gdy Janowi z TME dopiero po 100 sztuk.

    > A po Brexicie jak mam robić import pozaunijny to już wolę z Digikey.

    A potem Urząd Celny wydzwania z pytaniami, do czego służy opornik.
    Dla mnie absolutna ostateczność, jak np. potrzeba pozyskania olbrzymiego
    rdzenia planarnego E64 z materiału 3C95. Mouser takich jaj nie robi.

    Pozdrawiam, Piotr