  • 31. Data: 2011-06-05 03:38:40
    Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    news:is4v8n$8ag$1@node2.news.atman.pl...

    > I zasadniczo robią pierwszy krok do "zamka" :) bo na końcu zwężenia się
    > wpuszczą. Obstawiam, że nikt nie dojeżdża za nimi do absolutnego końca
    > tegoż zwężenia trzymając odpowiedni odstęp ;) Bo gdyby zdarzył się jeden
    > "be blokers" i nie chciał dać "iść na zakładkie" to powionna ustawić się
    > za nim piękna kolejeczka która potem odpowiednio zadziała ...
    >
    > Ale nie - wciskanie się na prawy pas kilometr przed zwężeniem to domena
    > pieprzniętych osobówek (bo to tiry są te be) ... Wbić się na ten prawy
    > pas, nawet kosztem zatrzymania się i stania jak głupek z prawym
> [...]

    mnie ciekawi jedno
    gdy widze znak zakladka
    to gdybym w przestrzeni obowiazujacej wbil sie na zwerzeniu w prawa na hama
    bo taka byla by ostatecznosc, a blokers by mi tego nie umozliwil
    czyja by byla wina?

  • 32. Data: 2011-06-05 03:49:53
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    > Ha ha - znow bedzie flame na 1000 postow :-)

    spoko 30max
    ludzie sa wypompowani

    > Po pierwsze - nie ma takiego znaku w przepisach, a na pewno nie bylo jak
    > wiekszosc robilo PJ.
    > Trzeba dac stosowna tablice z tekstem "prosze sie ustawiac na dwoch
    > pasach".

    jak to nie ma takiego znaku ?
    to co ja sobie namalauje znak np: wylaczyc swiatla i postawie i jechana?
    ktos musi zatwierdzic postawienie znaku, a jak zatwierdzic cos co nie
    istnieje?
    wiec jakies onzaczenie musi to cudo miec

    > Jesli pozno .. a to nie jest przypadkiem ostrzezenie i oznaczenie miejsca
    > gdzie juz trzeba zjezdzac na jeden pas ?

    sa samochody i wyraznie obraz sugeruje zamek

    > Po drugie .. ci regulatorzy wcale tak bardzo nie wydluzaja korka - tylko
    > trzeba sie za nimi grzecznie ustawic i dojechac do konca.
    > Ewentualnie przez CB tlumaczac ze jak juz reguluje to powienien jechac
    > tyle co ci obok a nie stac.

    bo oni go wydluzaja
    gdyby ludzie pchali sie piorytetem na lewy pas
    to zamek by sie spelnil w 100%,
    a tak leca jak cmy tylko na prawy, wiedzac ze polski kierowca to ham i go
    nie wpusci

    > Jak kiedys postoisz to zrozumiesz :-)
    > Zjawisko jest zazwyczaj takie ze stoisz w tym korku, co minute podjezdzasz
    > o te dwa metry do przodu, a w miedzyczasie
    > wyprzedza/omija cie kilka samochodow. No to noz sie w kieszeni otwiera.

    a postalem
    i zadna regulowana ciezarowa nigdy mnie nie wyprzedzila
    z nawiazka wszyscy ja wyprzadzali i jeszcze prawidlowo ja spowalniali
    bo i takie msciwe zdarzenia widzialem

    > A najlpiej to po prostu wprowdzic do przepisow tak jak w Niemczech.

    co stoi na przeszkoscie i tak robimy zawsze Ctrl +C i CTRL +V

  • 33. Data: 2011-06-05 03:52:00
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Rychu" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    > B-25 na końcu zwężki wystarczy, aby wymusić jazdę na zakładkę.

    jak bym proponowal silne magnesy, ktore swa sila wywieraly by wplyw na tempo
    aut, regulujac ruch przy koncu zamka

  • 34. Data: 2011-06-05 03:59:35
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    > Prawdziwi sprawcy bałaganu na zwężeniach w świętych wojnach "zamulający
    > regulatorzy VS pchający do końca" są pominięci.
    >
    > Fakt jest taki, że daleko przed zwężeniem, pas który się kończy, porusza
    > się nawet _kilkukrotnie_ szybciej niż pas kontynuowany.

    prawda, ale to wina wszytskich bojacych sie ze ich nikt nie wpusci na prawo
    gdyby sie wymieszali gatunkowo ci co maja obiekcje i np ja, to zamek moze by
    sie spelnil

    > No i gościa który prawie stoi, a drugim pasem go wszyscy omijają szlag
    > trafia i wpada na dziwne pomysły blokowania drugiego pasa.

    to jego problem ze sie boi dociagnac lewym do finishu i blokuj pas
    za to od razu mandacik

    > Ale wyjaśnieniem tej zagadki są ci najgrzeczniejsi i najspokojniejsi
    > kierowcy, którzy chcąc nikomu nie wadzić, masowo zjeżdżają z kończącego
    > się pasa daleko, daleko przed zwężeniem.

    j/w

    > I powyższe trzy sposoby opróżniania kończącego się pasa, powodują że idzie
    > on 3x szybciej.

    no i po raz n-ty lece do konca lewym i co zapomnij, proszenie o laske z
    wlaczonym kierunkiem
    nagle wszyscy jada zderzak w zderzak, no nie moim celem bylo was wyprzedzac
    bo mam to w dupie
    i tak zaraz skrecam gdzie zalapie sie moze na 2-03 ture swiatel, a wy i tak
    polecicie prosto

    > A zasady do stosowania są proste:
    > - dojeżdżając do korka należy wybrać pas na którym korek jest krótszy
    > - jechać tym pasem do końca gdzie pasy łączą się na zakładkę 1:1

    ok
    > - nie zmieniać pasa wcześniej, ani nie ułatwiać tego innym

    nie czaje, nie zjezdzac na prawo?

  • 35. Data: 2011-06-05 09:06:04
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 5 Jun 2011 03:35:02 +0200, Kris_Poland wrote:

    >jak jezdzic na zakladke jak jelopu z kilometra zostawiaja lewy wolny
    >dla mistrzow prostej ?

    Zaraz - to czego ty wlasciwie chcesz ?

    Normalnie - wjezdzaj tam i dawaj dobry przyklad.
    Im wiecej osob pojedzie za toba tym szybciej sie ten pas wypelni i
    problem zniknie.

    J.

  • 36. Data: 2011-06-05 09:12:28
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 5 Jun 2011 03:49:53 +0200, Kris_Poland wrote:

> [...]
    >istnieje?
    >wiec jakies onzaczenie musi to cudo miec

    Podasz nr znaku i rozporzadzenia to bedzie, inaczej to tablica
    reklamowa :-)

    >sa samochody i wyraznie obraz sugeruje zamek

    Ale gdzie stoi

> [...]
    >to zamek by sie spelnil w 100%,
    >a tak leca jak cmy tylko na prawy, wiedzac ze polski kierowca to ham i go

    Alez jak za takim dojedziesz grzecznie do zwezenia to cie grzecznie
    wpuszcza (no, nie wszycy). Wiec regulatorzy nie wydluzaja, tylko
    skracaja - przed nimi miejsca pustego ubywa, za nimi mozna stawac na
    dwoch pasach.

    >co stoi na przeszkoscie i tak robimy zawsze Ctrl +C i CTRL +V

    Wyborcy ?
    od 10 lat glosuja na takich co nie potrafia tego skopiowac :-)
    Napisz do swojego posla ze albo zlozy taki wniosek, albo go skreslisz
    :-)

    J.

  • 37. Data: 2011-06-05 11:43:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 05 Jun 2011 09:06:04 +0200, J.F. napisał(a):

    > Normalnie - wjezdzaj tam i dawaj dobry przyklad.
    > Im wiecej osob pojedzie za toba tym szybciej sie ten pas wypelni i
    > problem zniknie.

    Może lepiej użyć mózgu najpierw, bo jeżeli na prawym pasie będzie 10 tirów
    a na lewym 10 osobowych, to owszem, albo będzie wyglądało na zjeżdżanie pół
    kilometra wcześniej, albo nie będzie zakładką.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 38. Data: 2011-06-05 12:23:37
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 5 Jun 2011 10:43:00 +0100, Waldek Godel wrote:

    >Może lepiej użyć mózgu najpierw, bo jeżeli na prawym pasie będzie 10 tirów
    >a na lewym 10 osobowych, to owszem, albo będzie wyglądało na zjeżdżanie pół
    >kilometra wcześniej, albo nie będzie zakładką.

    Ano owszem - wtedy niektorzy zauwaza ze za tirami szybciej i beda sie
    ustawiac na prawym pasie, i potem jeszcze nie wpuszczac tych z lewego
    i wszystko wroci do polskiej normy :-)

    J.

  • 39. Data: 2011-06-05 12:24:26
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Waldek Godel w <news:18jfx0jbf9ayo.dlg@lepper.institute.com>:

    > Może lepiej użyć mózgu najpierw, bo jeżeli na prawym pasie będzie 10 tirów
    > a na lewym 10 osobowych, to owszem, albo będzie wyglądało na zjeżdżanie pół
    > kilometra wcześniej, albo nie będzie zakładką.

    Coś zabrania 5 tirom jechać lewym pasem, bez zostawiania 100 metrów odstępu
    od poprzedzającego pojazdu?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 40. Data: 2011-06-05 12:33:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 5 Jun 2011 12:24:26 +0200, 'Tom N' napisał(a):

    > Coś zabrania 5 tirom jechać lewym pasem, bez zostawiania 100 metrów odstępu
    > od poprzedzającego pojazdu?

    WOW.. czytanie ze zrozumieniem masz jak widzę opanowane do perfekcji!!!!