  • Data: 2018-11-07 14:18:16
    Temat: Re: Filozoficznie
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 6 listopada 2018 17:54:11 UTC+1 użytkownik WM napisał:

    > To nauka.
    > http://naukawpolsce.pap.pl/aktualnosci/news%2C405058
    %2Cstatystycznie-ojcowie-maja-lepsze-geny-niz-pozost
    ale-samce.html

    Nie, nic nowego, Dawkins pisał o tym 42 lata temu. Nie, społeczne zapotrzebowanie nie
    ma żadnego wpływu na genotyp osobników urodzonych w nowym pokoleniu. Całe szczęście,
    nie zrozumiałeś artykułu. A już się wystraszyłem że Łysenko zmartwychwstał.

    > Nieszczęście w tym, że ta nauka może być sprytnie wykorzystywana do
    > celów politycznych i do dyskryminacji grup społecznych.
    > Trzeba więc zachować dużą ostrożność w jej popularyzacji.

    Ty się podłączyłeś do usenetu jakimś kanałem czasoprzestrzennym z ciemnych wieków?
    Jesteś głównym inkwizytorem, czy wielkim kapłanem faraona?

    niczego nie wykopią jeśli internet zgaśnie. W '39 kto bronił Polaków przed polskimi
    szabrownikami jak polska armia dała dyla?

    > Podczas zaborów Polacy nauczyli się sposobów na przetrwanie podczas
    > intensywnego wynaradawiania.

    Także ksenofobii, nacjonalizmu itp.

    > To procentowało podczas okupacji, gdy istniało państwo podziemne, które
    > dało się we znaki okupantowi.

    Nie zapominaj że podczas okupacji jednym Polakom dali się we znaki także drudzy
    Polacy i państwo podziemne się tym nic a nic nie przejęło.