  • 411. Data: 2012-02-21 10:06:39
    Temat: Re: Folia na dotykowcu?
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Chris <a...@g...pl> wrote:
    > Skrypëk nabazgrał(a):

    > Twój ojciec był ofermą jak cię robił ....

    Prawda w oczy kole, fajtłapo?

  • 412. Data: 2012-02-21 10:08:46
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Tomek <p...@z...spamem.pl> wrote:

    > Czy ty jesteś kuzynem iPrzemola i jeszcze bardziej głupszy? Weź
    > doczytaj:
    > -TELEFON MA ZAŁOŻONY WYSOKIEJ JAKOŚCI PANEL PRZEDNI I KORPUS

    O KURWO ZGROZO!!

    I co z tego?

  • 413. Data: 2012-02-21 10:16:44
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał :

    > Nerwy puszczają? Folia się słabo klei?

    Sam się podniecasz jak zaprzyszczony pokemon, a komuś wkręcasz nerwy? Ogarnij
    się. Co do folii ... nigdy nie korzystałem osobiście.

  • 414. Data: 2012-02-21 10:18:08
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    > O KURWO ZGROZO!!
    >
    > I co z tego?

    To, że to nie NOWY telefon ofermo.

  • 415. Data: 2012-02-21 10:34:47
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Tomek <p...@z...spamem.pl> wrote:

    > To, że to nie NOWY telefon ofermo.

    Dziwne byłoby, gdyby siedmioletni telefon był NOWY, spekulancie.

  • 416. Data: 2012-02-21 10:38:54
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Skrypëk nabazgrał(a):

    > Prawda w oczy kole, fajtłapo?

    \ciebie ....

  • 417. Data: 2012-02-21 10:41:29
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Chris <a...@g...pl> wrote:
    > Skrypëk nabazgrał(a):

    > \ciebie ....

    /nie :

  • 418. Data: 2012-02-21 11:30:58
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Skrypëk nabazgrał(a):

    > /nie :

    Kiedy ci się ferie kończą :)

  • 419. Data: 2012-02-21 11:36:01
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-21 11:02, Skrypëk pisze:
> [...]
    com...

    > Androidziarzom mieszkającym w piwnicy rodziców żal dupę ściska, że
    > abonamentu im operator nie da, z braku papierów na stałe dochody albo
    > chociaż opłaconych rachunków?

    Jestes głupszy niz ustawa przewiduje

    Nie sądziłem, że aż tak - ale zgodzam się ze słowami S.Lema:
    "Dopóki nie skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
    tylu idiotów"

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 420. Data: 2012-02-21 11:50:44
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    AL nabazgrał(a):

> [...]
    > Nie sądziłem, że aż tak - ale zgodzam się ze słowami S.Lema:
    > "Dopóki nie skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest

    Ferie się skończą to zniknie troszkę głupców :)