  • Data: 2016-07-13 19:30:15
    Temat: Re: Folia przeciwwibracyjna?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-13 o 13:14, ąćęłńóśźż pisze:
    > Mała blaszana obudowa od NAS (QNAP, kształt typowy mikro-tower) bardzo hałasuje -
    doszedłem, że wystarczy połozyć na obudowie coś cięższego (np. książkę) i wibracje
    ustają (no niestety tu kamyczek do ogródka QNAP).
    > Chciałbym to wibrowanie usunąć w miarę na stałe, zamiast trzymać książkę czy inny
    ciężarek (wystarcza nawet cięższa mysz) - gdzie można kupić folię (okładzinę)
    antywibracyjną, jaką wyklejane są czasem obudowy od wewnątrz lub. np. zlewozmywaki
    blaszane od spodu (przypomina to zafoliowany bitum)? Potrzebny byłby mały kawałek.
    > Zastanawiam się też, na ile wyklejenie obudowy folią zmniejszy oddawanie ciepła
    przez ten fragment blachy (i tak utrudnione wobec zamknięcia NAS w niewentylowanej
    szafie)?
    > A może jakieś inne pomysły?

    Podłóż tekturę lub starą podkładkę pod mysz, nie baw się
    w rozkręcanie sprzętu.