    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ford - konsola nie chce się włączyć
    Date: Wed, 27 Jul 2016 14:00:26 +0200

    On Wed, 27 Jul 2016 11:56:23 +0200, sirapacz <n...@s...pl> wrote:
    > to co robisz to nic innego jak zresetowanie sterownika. zlokalizuj
    > wiązkę która do niego idzie i sprawdź taki trywiał jak kontak
    wtyczki z
    > gniazdem (zwyczajnie wyjmij i włóż wtyczkę). Spodziewalbym sie
    wtyczki
    > od strony skrzynki bezpieczników.

    Też to podejrzewam, która skrzynka w komorze silnika czy w kabinie?
    Jesli to problem ze stykiem to czemu w takim razie nie łapie kontaktu
    podczas jazdy gdy są wibracje? Mi to wygląda jak zawieszenie
    kontrolera przy starcie i pozostanie w tym stanie (watchdoga nie
    ma??).
    W historii pojazdu jest " wymiana wiązki elektrycznej", było to
    jeszcze na gwarancji za poprzedniego wlasciciela więc nie znam
    szczegółów naprawy.

    W ogóle dzieją się inne dziwne rzeczy, które wcześniej się nie
    działy: resetuje się codziennie rano licznik dzienny i średnie
    spalanie (nie ma takiej opcji w menu aby takie zachowanie włączyć).
    Przy odtwarzaniu mp3 z pendrive wyłącza się dźwięk po kilkunastu
    sekundach jeśli silnik nie pracuje. Odtwarzanie idzie dalej bo
    licznik czasu na lcd odlicza czas utworu tylko dźwięku nie ma...

    --
    Marek