    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ford - konsola nie chce się włączyć
    Date: Wed, 27 Jul 2016 14:36:41 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    > Też to podejrzewam, która skrzynka w komorze silnika czy w kabinie?

    nie znam fordów (tym bardziej ze nie wymieniles modelu) ale szukalbym w
    kabinie.

    > Jesli to problem ze stykiem to czemu w takim razie nie łapie kontaktu
    > podczas jazdy gdy są wibracje? Mi to wygląda jak zawieszenie kontrolera
    > przy starcie i pozostanie w tym stanie (watchdoga nie ma??).
    widzialem już parę razy zawieszone centralki. Podczas jazdy dziala bo
    wibracje poprawiają ci kontakt a jak zostawiasz na noc temperatura(jej
    zmiana) powoduje rozszerzanie i kurczenie się metalu (czytaj styka a
    potem nie styka). we wtyczkach obejrzyj blaszki - może one naprowadzą
    ciebie na trop
    > W historii pojazdu jest " wymiana wiązki elektrycznej", było to jeszcze
    > na gwarancji za poprzedniego wlasciciela więc nie znam szczegółów naprawy.
    trop pasuje...

    > W ogóle dzieją się inne dziwne rzeczy, które wcześniej się nie działy:
    > resetuje się codziennie rano licznik dzienny i średnie spalanie (nie ma
    > takiej opcji w menu aby takie zachowanie włączyć). Przy odtwarzaniu mp3

    to oznacza, ze przez noc traci zasilanie do dechy (stałe +12V). Sprwadź
    czy dochodzi - zacznij od wyjęcia radia i pomierzenia tam czy pojawiają
    się tam napięcia +12V stałe i +12V ze stacyjki

    w skrzynce bezpieczników poszukaj grubszych kabli(grube a mało sztuk) i
    je też poodpinaj.

    > z pendrive wyłącza się dźwięk po kilkunastu sekundach jeśli silnik nie
    > pracuje. Odtwarzanie idzie dalej bo licznik czasu na lcd odlicza czas
    > utworu tylko dźwięku nie ma...

    brak jednego z napięć?