  • Data: 2018-07-14 23:03:36
    Temat: Re: Fotelik samochodowy z Lidla
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14-07-2018 o 16:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Mnie? Wyprzedzali sie jeden przez drugiego, jakby minute wczesniej ktos
    > ze smyczy spuscił...
    > Sznur aut, wiec pospiech nic nie daje a tu jeden, drugi trzeci, zaraz
    > drugi trzeciego, wciskanie sie pomiedzy jadace auta zeby sie schowac bo
    > jedzie cos z naprzeciwka.

    No ale nadal nie wiem co było nie tak, że w ogóle wyprzedzali, że się
    chowali gdy już dalej nie szło, czy ciągle chodzi o to, że jechali
    szybciej od Ciebie?

    Jest miejsce, to się wyprzedza, co w tym dziwnego?
    Mają się wszyscy wlec 80 za jakimś kapelusznikiem w dostawczaku, bo
    akurat ona ma takie preferencje?

    >Cavallino - coś czułem ze poczujesz sie w
    > obowiązku stanąc w obronie...

    I słusznie - bo drażni mnie takie kapelusznicze pierdzielenie.

    Nie lubisz, nie umiesz, boisz się, nie masz czym - to nie wyprzedzaj.
    Ale nie wydziwiaj, że inni to robią, to normalny drogowy manewr, taki
    sam jak skręcanie w prawo czy w lewo.

    Im szybciej zostawisz kapelusznika z tyłu, tym lepiej dla zdrowia.

    Ważne tylko żeby nie przeginać i wyprzedzać TYLKO tam gdzie się da, a
    nie wszędzie, również w miejscach w których się tego robić nie powinno.