  • Data: 2018-07-18 18:46:30
    Temat: Re: Fotelik samochodowy z Lidla
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-17 o 21:15, P.B. pisze:

    > Gówno prawda. Wskaż w PORD taki zapis.

    Wiadomo, że nic takiego nie ma.
    Ale spotykam na drogach tępych chujów, uważających że "Powrót do kolumny
    to święte prawo wyprzedzającego, a obowiązkiem wyprzedzanego zrobić
    miejsce". Takie pierdolone tępaki naprawdę są przekonane, że obowiązkowe
    jest wpuszczanie do kolumny chuja, któremu zachciało się wyprzedzania.
    Później widujemy skutki manewrów wyprzedzania w wykonaniu tych
    pierdolonych łajz. W rodzinie miałem przypadek tragicznej ucieczki przed
    czołówką z takim pierdolonym wyprzedzaczem.
    Wyprzedzania jest chyba najniebezpieczniejszym manewrem i trzeba o tym
    mówić. Może z czasem nawet do zakutego łba dotrze, że należy zapoznać
    się z zasadami ruchu. Może nawet tępy chuj pomyśli (wiem, niemożliwe.
    Ale może zdarzy się cud?) przed próbą wyprzedzania.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/