    From: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Frame Relay po światłowodzie
    Date: Sat, 8 Mar 2014 15:35:05 +0100

    Dnia Thu, 06 Mar 2014 22:08:32 +0100, Poldek napisał(a):

    > Łącze Frame Relay po światłowodzie od Orange - cena 2200 zł/mies. netto.
    > Przepustowość 10 Mbit down / 10 Mbit up.
    >
    > DSL Turbo dla firm od Orange - cena 119 zł/mies. netto. Przepustowość 80
    > Mbit down / 10 Mbit up (tak, oczywiście wiem, że "do").
    >
    > Na czym polega wyższość FR nad DSL, że jest 18× droższy i razy wolniejszy?

    Nie wiem na ile to prawda (może ktoś potwierdzi?), ale ostatnio technik
    TP będący na miejscu instalacji stwierdził, że nie ma póki co możliwości
    instalacji VDSL ze stałym adresem IP, a tam gdzie ktoś chce mieć stały
    IP, to pod tą samą nazwą usługi (80/10) dają ADSL. Nawet modem dają ten
    sam, aby łatwo nie można było stwierdzić czy działa ADSL czy VDSL.
    Tylko prędkość nie ta :(.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski