    Date: Mon, 28 Jul 2014 23:42:58 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Franc - drogówka: 2:0

    W dniu 2014-07-28 10:02, Myjk pisze:
    > Mon, 28 Jul 2014 09:34:14 +0200, Franc

    > Z tego opisu wynika, że dostałeś po prostu nie swój pomiar. Powinieneś był
    > zgłosić, że policjant próbował Ci wcisnąć banialuki. Takich ludzi _trzeba_
    > z miejsca eliminować z policji. Niestety nie zrobiłeś tego, jak się
    > domyślam.

    Wtedy policjant też się zaprze i z dwojga sąd _raczej_ uwierzy policjantowi.

    Zresztą nie byłbym przekonany co do tego czyjegoś pomiaru - przy 50km/h
    w 30s (doliczmy 15s na zatrzymanie i podejście) samochód przejeżdża
    jakieś 400m z których policjant mógł usiłować zmierzyć prędkość - Iskra
    spokojnie ma taki zasięg.
    A to że pokazuje prędkości z kosmosu to osobna sprawa.

    Więc i policjant mógł być przekonany że użył radaru dobrze.
    Ale jak kierowca taki pewny swego, to on traci pewność co do swojego
    wyniku, bo to że Iskra lubi sobie coś wylosować to on doskonale wie, bo
    na to nie trzeba mieć dużego doświadczenia z tym sprzętem.