  • Data: 2009-03-20 13:51:26
    Temat: Re: Fresh a odwołanie promocji, czyli migracja grupy
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 20 Mar 2009 14:33:28 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Abonament stacjonarny już może kosztować 10zł. Lub może go nie być
    > wcale.

    Oczywiście, nie twierdziłem inaczej. Jeśli TP nie prześpi któregoś z
    podobnych przełomów, to widzę na to szansę.

    > Natomiast nie wierzę, że w niedalekiej przyszłości będzie tak w
    > TP. TP żyje z setek tysięcy babć emerytek, używających telefonów
    > częściej lub rzadziej, głównie do odbierania, i które prędzej nerkę
    > sprzedadzą niż pozbędą się TP, choćby poprzez zmianę na tańszego
    > operatora, o VOIP już nie wspominając.

    Pamiętam kiedyś dyskusję na tej grupie, jak przerobić zwykły telefon
    stacjonarny na komórkę. Były dwie opcje - albo taki z przyciskami, albo
    nawet z tarczą. Nie pamiętam rezultatu tej rozmowy, pewnie się da, kwestia
    samozaparcia.

    Ale prościej byłoby wykorzystać taki adapter na kartę SIM, który wkłada się
    w gniazdo telefonu stacjonarnego. Podobne adaptery są już dla VOIP. Adapter
    jest wpięty na stałe do prądu, zasilając także telefon. Setki tysięcy
    emerytów się nawet nie zorientują, że wnuki zainstalowały im coś takiego, o
    ile wnuki nie zapomną doładować telefonu przynajmniej jeden raz w roku.

    Takie coś bezproblemu działałoby nawet z aparatami na tarczę, a wnuki
    mogłyby kontrolować saldo przez internet. Mile widziane by było jakieś
    ostrzeżenie, mail czy SMS, np. gdy saldo babci spada poniżej ustalonej
    kwoty, chociażby 20 zł.

    Nie wiem, czemu jeszcze czegoś takiego nie ma w każdym salonie każdego
    operatora komórkowego :) Kurczę, gdybym był związany z tą branżą, to bym
    anulował tego posta i wcielał pomysł w czyn :)

    Pozdrawiam
    Tony