  • 171. Data: 2019-05-28 19:07:46
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-28 o 15:12, J.F. pisze:
    > Z Androida moze nawet latwiej, a swiadomi uzytkownicy chca miec duza
    > pamiec wewnetrzna i karte

    Chłopie, ja 64 GB w moim ledwo wykorzystuje, a co dopiero mówić o
    modelach ze 128 GB.

    W niektórych Androidach nie możesz instalować aplikacji i gier na karcie
    więc nic Ci po niej.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 172. Data: 2019-05-28 19:09:06
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-28 o 14:27, LordBluzg(R) pisze:
    > ...a Ty już powołałeś do życia magicznym pstryczkiem w menu, swoją starą
    > cegłę, jak radzi Filipek? Czy jakoś ominęła Cię ta funkcja dodania
    > pstryczka do menu, gdzie Apple nagle wymyśliło sobie jak Thanos że
    > jednym pstryknięciem uwali 50% cegieł na rynku, bo ma wszystkie kamienie
    > mocy i decyduje za innych?

    Nie mam pojęcia o jakim uwaleniu pieprzysz.

    Mam sprawny telefon to działa. Mam niesprawny telefon ze zrypaną baterią
    = telefon się wyłącza, tak jak Android.

    Pieprzysz jak potłuczony.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 173. Data: 2019-05-28 19:09:29
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-28 o 14:29, LordBluzg(R) pisze:
    > Śpiący byłem i zły link wkleiłem. Jest dostępne na YT do obejrzenia,
    > szczególnie starsze modele...WSZYSTKIE jak prosto i ładnie wymienia się
    > tam baterię, sam miód, bez wyjątków :>

    Wkleiłeś zły link z premedytacją, już się nie tłumacz.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 174. Data: 2019-05-28 19:11:54
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-28 o 08:20, z pisze:

    > Argument na Twoim poziomie.
    > Masz smartfona?

    No jak już się czepiamy korporacji, to czemu nie możemy się uczepić Xiaomi?

    Problem w tym, że twoje argumenty nijak się mają do rzeczywistości.
    Żyjesz w jakiejś alternatywnej jej wersji, gdzie każdy chce cię oszukać,
    wykorzystać i jeszcze powinien wszystko ci dać za darmo, a ty nie
    kiwniesz nawet palcem. Typowo polska mentalność pasożytów 500+.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 175. Data: 2019-05-28 19:13:18
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-28 o 11:24, Mirek Ptak pisze:

    > Słabe...

    Słabe bo trafia w czuły punkt, co nie? Polacy zachowują się jak świnie w
    chlewie.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 176. Data: 2019-05-28 19:14:21
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-28 o 11:33, z pisze:

    > Jak użytkownicy zrobili larum i firma się przyznała do parszywej
    > zagrywki to da się wyłączyć ale 99% gospodyń w USA jest dalej OSZUKIWANA
    > z jakiego powodu system zwalnia. Jak ja mam mieć zaufanie do takiej firmy?

    Gdzie ty tu widzisz oszustwo?

    Co za różnica, czy telefon się od razu wyłączy, czy pochodzi trochę
    dłużej na zużytej baterii? To chyba in plus, jeśli się nie wyłączy od
    razu, jak Android?

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 177. Data: 2019-05-28 19:17:00
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-28 o 19:01, LordBluzg(R) pisze:
    > I mam się bujać z jednym możliwym modelem poograniczanym do maksimum,
    > który jeśli by nawet kosztował 100 razy tyle co obecnie, nie potrafi
    > prostych apek bo nikt nie napisał na IOs'a? Dobra zabawka dla niedojebów
    > a nie narzędzie. Jeszcze producent wpadnie na genialny pomysł
    > pogrzebania mi bez mojej wiedzy i zgody w moim sprzęcie? Nawet
    > producenci samochodów produkują auta w różnych segmentach ...i mają
    > WSTECZNY nawet a faszystowski Apple: AjnRajch, AjnFirer, Ajfon, nie :]

    Napisz lepiej do Xiaomi, żeby udostępnili ci bazę twoich maili.

    O jakich ograniczeniach piszesz bo ja używam tego telefonu i nadal nie
    jestem w stanie pojąć twoich problemów. Kto normalny stawia serwer na
    smartfonie? xD Przecież właśnie to jest zabawa dla "niedojebów", a nie
    narzędzie. Od stawiania serwerów są komputery.

    Jeśli iPhone nie muli jak Android i robi to, co smartfon powinien, to
    raczej nie jest żadną zabawką.

    Nie wiem o jakim wstecznym mówisz. Masz nieźle sprany beret polityką.
    Idź pooglądać telewizję.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 178. Data: 2019-05-28 19:17:37
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-28 o 11:35, z pisze:
    > Więcej czytaj a mniej pisz.
    > Podpowiem sąsiedni wątek ;-)

    Ty w ogóle czytaj, chociaż nie - ty nie potrafisz czytać. Ta magiczna
    umiejętność jeszcze nie dotarła do twojej Polski Z.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 179. Data: 2019-05-28 19:19:37
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-28 o 11:44, z pisze:
    > Nawet nie przeczytałeś tego wątku a wymiotujesz zarzutami.
    > 90% niesłusznymi. A te 10% Twojej twórczości to zacietrzewienie i
    > głuchota na argumenty ludzi którzy jednaj ajfony używają.

    Co jest niesłuszne w tym co napisałem? Dałem argumenty i twarde dowody,
    a jedyne co ty twardego postawiłeś wczoraj to kloca do klozetu? No
    proszę cię, stary.

    Jak dla mnie to 100% twoich postów pokazuje zacietrzewienie i okropny
    ból, związany z twoim pochodzeniem.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 180. Data: 2019-05-28 19:20:48
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-28 o 11:46, z pisze:
    > Uważaj bo Ci żyłka pęknie :-)
    >
    > Celowe spowalnianie wydajności systemu w celu ukrycia wad
    > konstrukcyjnych grozi kryminałem ;-)
    Napisz jeszcze tego, no, KARĘ ŚMIERCI PRZEZ POWIESZENIE xD

    Uważaj, bo popuścisz w gacie od tych śmiesznych historyjek.

    Działa jeszcze to Galaxy, czy już ci w łeb wybuchło? ^^

    --
    Filip454
    [f...@g...com]