  • 91. Data: 2019-05-27 16:34:53
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message
    news:5ceb86ff$0$529$65785112@news.neostrada.pl...

    > Android nie wyłącza się niespodziewanie. Jak bateria w gorszym stanie to
    > po bożemu zamyka system coraz częściej.
    > Wcześniej użytkownik dostaje jasny komunikat że prądu brakuje

    Ale mi jest potrzebny smartfon WŁĄCZONY i gotowy do pracy, być
    może 5% wolniejszej ale wciąż sprawny. Na ch*j mi smartfon wyłączony?

    > Co Wy macie w tych wytycznych. Używaliście kiedyś jakieś normalne
    > telefony? "wyłącza się niespodziewanie"? CO TO JEST?

    Informacja że się wyłączył z powodu starej baterii nie oznacza że
    się spodziewałeś że się wyłączy - ten komunikat tylko informuje
    Ciebie o przyczynie niespodziewanego wyłączenia.

    > Uświadom sobie że takie urządzenie już jest uszkodzone i należy je
    > naprawić a nie dziadować na druciarstwie.

    Być może u Androida jest "uszkodzone" i tu się zgodzę, bo jak mi się
    urządzenie niespodziewanie wyłącza przy wskaźniku baterii 30-50%
    naładowania to tak bym to interpretował...
    Mi zależy na tym, aby smartfon MIMO WSZYSTKO działał, być może
    ciut wolniej ale wciąż działał.

    > Acholera wie jak taka aplowska niesprawna bateria się zachowa
    > katowana ponad swoje możliwości? A może wybuchnie? ;-)

    No właśnie nie jest katowana, jeśli CPU jest spowolniony 5%.
    Aleś Ty jest cieżki...

  • 92. Data: 2019-05-27 16:36:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    >Dlaczego chcesz kupić używany? Poszukaj nowego, nieużywanego.
    >Co przeleżał ostatnie 2 lata w magazynie... nówka nieśmigana w
    >pudełku.
    >Zafoliowana. Przykład:
    >https://www.ebay.com/itm/Apple-iPhone-SE-16-32-64GB
    -Factory-Unlocked-Smartphone-Grey-Pink-Gold-Silver/3
    23500415419?hash=item4b522099bb%3Am%3Am9HRSSQG9mOh3d
    2YrkPkLRQ&LH_ItemCondition=1000

    Does not ship to Poland.

    I to jest taka w miare pelnowartosciowa oferta, czy trzeba sobie
    zdawac sprawe, ze to stary model i dobrze dzialal nie bedzie ? :-)

    Bateria w tym jest wymienna ?
    Ile kosztuje model 64GB ?

    Ma to gniazdo na karte pamieci ?

    J.

  • 93. Data: 2019-05-27 16:52:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > O masz...
    >
    > Jestem już duży i mam wskaźnik poziomu baterii
    > Mi się sam nie wyłącza.

    Bo nie masz starej baterii. W przypadku starej baterii "wskaźnik"
    okłamuje bo może pokazywać 30-50% naładowania a mimo to
    bateria nie jest w stanie zasilić CPU pełnym prądem...
    Nie wiem już naprawdę jak to wytłumaczyć, opóźniony jesteś :-)

    > Jak mam niesprawną baterię to ja ją wymieniam na nową.

    Android cie do tego zmusza aby ja wymienić.
    Natomiast iOS umożliwia Ci dalsze użytkowanie starej baterii.

    > Podstawy WOSu jak mawiała Mariolka ;-)

    że co?

  • 94. Data: 2019-05-27 16:58:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    B-Factory-Unlocked-Smartphone-Grey-Pink-Gold-Silver/
    323500415419?hash=item4b522099bb%3Am%3Am9HRSSQG9mOh3
    d2YrkPkLRQ&LH_ItemCondition=1000

    > Does not ship to Poland.

    To był tylko przykład. Znajdź sobie takiego sprzedawcę co wysyła.

    > I to jest taka w miare pelnowartosciowa oferta, czy trzeba sobie zdawac
    > sprawe, ze to stary model i dobrze dzialal nie bedzie ? :-)

    Co to znaczy "w miarę pełnowartościowa oferta"?
    Czy kupno nówki rocznika 2018 mazdy w maju 2019 to jest
    pełnowartościowa oferta czy trzeba sobie zdawać sprawę
    że to stary model i dobrze działał nie będzie?? iPhone SE działa ok.
    Kupujesz sprzęt klasy iPhone 6S z tym samym chipsetem A9.

    > Bateria w tym jest wymienna ?

    Co to znaczy "wymienna"?

    > Ile kosztuje model 64GB ?

    Tyle za ile znajdziesz sprzedawcę na eBayu.

    > Ma to gniazdo na karte pamieci ?

    Nie ma.
    Żaden znany mi iPhone nie oferuje rozbudowy pamięci masowej.
    Łatwo jednak pozbyć się np. fotek, które zwykle zajmują najwięcej
    miejsca, ładując je wszystkie w darmową chmurę Google Photos.

  • 95. Data: 2019-05-27 17:42:56
    Od: z <...@...pl>

    Daj spokój. Pszemol się stara :-)

  • 96. Data: 2019-05-27 17:54:47
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-27 o 16:23, Pszemol pisze:

> [...]

    Dobrze skonstruowane urządzenie i dobrze napisany do niego soft to
    wykryje i będzie komunikował o potrzebie doładowania czy zepsuciu
    baterii proponując spadek wydajności a jak nie podziała to zamknie system.

    Przecież zgodziłeś się że brak Ci wiedzy co robi Twój smartfon.

    O co jeszcze walczysz?

    > Nawet w pełni naładowany, do 100% wskaźnika naładowania, nie jest
    > w stanie dostarczyć on tyle prądu ile może dostarczyć nowy aku.

    Wtedy się taki akumulator wymienia a nie katuje do końca.
    Cholera wie czy nie wybuchnie ;-)

    > Po taką cholerę, że alternatywą jest NIESPODZIEWANY reset lub
    > wyłączenie się telefonu bo bateria fizycznie nie jest w stanie zasilić
    > wysokich wymagań procesora w szczycie, np. odpalania nawigacji.
    > I nie chodzi tu o potrzebę ładowania, bo bateria może mieć jeszcze
    > np. 60% energii i działać wyśmienicie gdy czytasz pocztę lub oglądasz
    > fejsa, ale gdy odpalisz coś, co wymaga 100% mocy CPU to się wyłączy.

    Nigdy mi się telefon nie wyłączył w taki sposób.
    Może tak jest napisany iOS.

    Normalnie wskaźnik baterii spada. Nigdy w mnieniu oka tylko to jest proces.
    Może ios jest źle napisany i wskaźnik naładowania nie przewiduje
    potrzeby pełnej mocy tylko jakiś ułamek i w ten sposób łudzi użytkownika...

    Moje wskaźniki widocznie to przewidywały i nigdy nie zdarzyło mi się że
    np. 1/4 baterii nie pozwoliła poużywać go z pełną mocą. i po kilku
    minutach zdechł.
    To był zawsze proces czasem szybszy, czasem wolniejszy ale nigdy no
    mogłem go nazwać NAGŁYM
    Może Twoje ajfony tak mają. nawet mój dla biedaków niegdy czegoś takiego
    nie pokazał a bateria jest często ładowana bo jest z natury mała i już
    stara.

    Dalej nie wiem o co Ty walczysz?. Telefony nie wyłączają się nagle. A
    jak to robią to coś z nimi jest nie tak. Albo z samą konstrukcją albo z
    informowaniem klienta o awarii.

  • 97. Data: 2019-05-27 18:09:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-27 o 16:30, Pszemol pisze:

    > Możesz wymienić starą baterię na nową. Oczywiście. Ale jak sam
    > zauważyłeś sa to spore koszty i nie każdemu przeszkadza że mu się
    > nawigacja odpali na ekranie o sekundę później - nie ma sensu
    > użytkownika zmuszać do wydatków jeśli nie są niezbędne.

    Jak zauważyłeś po moim pierwszym poście spowolnienie/lagowanie 3
    letniego flagowca mnie wkur...ło.
    Takie samo mam wymaganie do ajfonów bo to w jakimś rozumieniu "flagowce" ;-)
    1-2-3 sekundy to kosmos w dzisiejszych czasach Kiedy ma się w rękach
    jeszcze flagowca...

    > Jesteś uprzedzony i patrzysz na wszystko negatywnie.

    A może jestem dorosły i nie chciałbym aby moje dziecko chodziło z
    "dynamitem" w kieszeni?
    Napisałem przecież że obojętnie jakiej firmy smartfon.

    > Mówimy o bateriach 2-3 letnich lub starszych.
    > O jakich reklamacjach bredzisz?

    Napisałem ogólnie. Telefony psują się też na gwarancji.
    WRÓĆ!
    Mój ajfon miał gwarancję od czasu uruchomienia 1 rok. a chyba leżał w
    szufladzie rok. czyli teoretycznie mógł być 3 letnim telefonem na
    gwarancji. Taka firma ;-)

    > Na Androdzie żyłbym w niepewności: czy jak wysiądę w obcym
    > mieście z samolotu i będę chciał odpalić nawigację to mi się
    > S7 wyłaczy

    To nie prawda. On się tak poprostu bez ostrzeżenia nie wyłącza

    czy mi się tym razem uda? Mając iPhone ze starą
    > baterią navigacja Ci się odpali, tylko sekundę-dwie później.

    I dalej nie będziesz wiedział kiedy padnie a nawet nie zauważysz że
    niedługo będziesz miał problem i się rzeczywiście wyłączy/wybuchnie ;-)

    > No własnie o tym mowa. Wolisz aby dało się zadzwonić za 1/2 sekundy
    > czy wolisz aby Ci się telefon wyłaczył z nienacka jak im podajesz adres?

    Wolę wymienić baterię jak już jest uszkodzona a nie jak już zdycha na
    amen bo wtedy jest mniej przewidywalna kiedy zdechnie.

    A bateria ważną rzeczą jest.

  • 98. Data: 2019-05-27 18:10:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Dobrze skonstruowane urządzenie i dobrze napisany do niego soft to wykryje
    > i będzie komunikował o potrzebie doładowania czy zepsuciu baterii
    > proponując spadek wydajności a jak nie podziała to zamknie system.

    No właśnie o to chodzi, aby NIE ZAMYKAŁ SYSTEMU.
    Ile razy Ci to trzeba powtarzać???

    > Wtedy się taki akumulator wymienia a nie katuje do końca.
    > Cholera wie czy nie wybuchnie ;-)

    Przestań z tą paranoją na temat wybuchania... to nie Samusung Note.
    A wymiana akumulatora to niepotrzebne koszta - już to obgadaliśmy.

    > Nigdy mi się telefon nie wyłączył w taki sposób.
    > Może tak jest napisany iOS.

    Notorycznie się tak mi wyłaczał Samung Galaxy S2 i S3.

> [...]
    >
    > Moje wskaźniki widocznie to przewidywały i nigdy nie zdarzyło mi się że
    > np. 1/4 baterii nie pozwoliła poużywać go z pełną mocą. i po kilku

    No więc skoro Tobie się to nigdy nie zdarzyło to znaczy że wszyscy
    inni kłamią, tak? :-)

> [...]
    > Może Twoje ajfony tak mają. nawet mój dla biedaków niegdy czegoś takiego
    > nie pokazał a bateria jest często ładowana bo jest z natury mała i już

    Mówię o Galaxy S3. Nie o iPhone. Mój iPhone SE jest nówka niesmigana.

    > Dalej nie wiem o co Ty walczysz?. Telefony nie wyłączają się nagle. A jak
    > to robią to coś z nimi jest nie tak. Albo z samą konstrukcją albo z
    > informowaniem klienta o awarii.

    Widzę, że dalej nie wiesz. Gadanie z Tobą to jak nauczanie algebry krowie.

  • 99. Data: 2019-05-27 18:17:25
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-27 o 16:30, Pszemol pisze:
    telefon BEZ WYMIANY baterii popracuje
    > jeszcze rok dłużej i sobie wymienię go wtedy na nowy?

    Kto Ci to powiedzia?
    Gdzie to wyczytałeś?
    Kto Cię znowu oszukał?

    Tak jak z nagłym wyłączaniem się Androida

    > Zwalnianie jest dobre, bo alternatywą jest wyłączenie systemu.
    > Bateria NIE JEST W STANIE utrzymać pracy CPU w 100% mocy.
    > Co tu jest takiego trudnego do zrozumienia?

    Dobrze napisany soft wie że bateria jest uszkodzona, informuje klienta i
    odpowiednio przedstawia to na wskaźniku naładowania który nie jest
    miernikiem amerogodzin tylko wskazuje jak długo jeszcze można używać
    telefon. Prosty jasny wskaźnik do ogarnięcia przez przedszkolaka
    Co tu jest takiego trudnego do zrozumienia?

    > Nie chodziło mi o samo informowanie przed wyłączeniem lecz
    > informowanie o tym że dokonano spowolnienia systemu.

    Nie kijem go tylko pałką.
    "UWAŻAJ ZWOLNIŁEM, Twoja bateria wymaga wymiany nie potrafi trzymać
    napięcia, Jak chcesz jednak pełnej wydajności to kliknij tu i tu."

    LEPIEJ? ;-)

    Nara. Temat uważam za zakończony bo idziesz w ślady Pajdaka - Jak do ściany

  • 100. Data: 2019-05-27 18:21:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

> [...]
    > ;-)
    > 1-2-3 sekundy to kosmos w dzisiejszych czasach Kiedy ma się w rękach

    Wciąż podtrzymuję że LEPIEJ dla użytkownika jest gdy smartfon
    działa, mimo że ciut wolniej, niż jak NIE DZIAŁA wcale, bo się
    wyłaczył (z wcześniejszym komunikatem czy bez niego - małoważne).
    Po to trzymam smartfona w kieszeni aby go używać a nie po to
    aby się on wyłączał. Nie doświadczyłeś tego więc już się nie ciskaj.

    > A może jestem dorosły i nie chciałbym aby moje dziecko chodziło
    > z "dynamitem" w kieszeni?
    > Napisałem przecież że obojętnie jakiej firmy smartfon.

    Moim zdaniem histeryzujesz.

    > To nie prawda. On się tak poprostu bez ostrzeżenia nie wyłącza

    Ostrzeżenie w ostatniej chwili wysłane niczego nie zmienia.

    > I dalej nie będziesz wiedział kiedy padnie a nawet nie zauważysz że
    > niedługo będziesz miał problem i się rzeczywiście wyłączy/wybuchnie ;-)

    Ależ będę, bo wcześniej go wymienię na nowy bo stary zbyt powolny.

    > Wolę wymienić baterię jak już jest uszkodzona a nie jak już zdycha na amen
    > bo wtedy jest mniej przewidywalna kiedy zdechnie.

    Wymieniaj sobie ją kiedy chcesz i płać za to 300zł. Wolna wola.

    > A bateria ważną rzeczą jest.

    Co Ty nie powiesz?