  • 221. Data: 2019-05-28 21:48:21
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-28 o 20:53, Filip454 pisze:
    :

    > Tak samo mogę i pisać odwrotnie.

    Nie możesz...ale pisząc dalej, będziesz się tylko ośmieszał. Nie chodzi
    kretynie o to czy są ale chodzi również o ilość. Tu masz dane na 2018:

    https://onetech.pl/google-play-vs-app-store-ilosci-d
    ostepnych-aplikacji/

    11 lipca 2008 roku, czyli w momencie debiutu w App Store dostępnych było
    zaledwie 500 aplikacji. Rok po premierze w sklepie było już 50,000 apek.
    W październiku 2013 roku, czyli po ponad 5 latach w App Store było już
    milion apek.

    Najnowsze informacje mówią o tym, że na dany moment w wirtualnym sklepie
    znajduje nieco ponad 1.200.000 aplikacji! Wynik bardzo dobry, ale nie
    tak dobry jak w Google Play. W Google Play obecnie dostępnych jest aż
    1.430.000 apek.

    No i znów udowodniono :]

    Tadam.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 222. Data: 2019-05-28 21:48:59
    Od: z <...@...pl>

    Mógłbyś się łaskawie nie wpier...ć w rozmowę.
    Też Cię majty piją? ;-)

  • 223. Data: 2019-05-28 22:00:07
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-28 o 20:07, Filip454 pisze:

    > Czy to przypadek, że każdy polski pajac pisze do mnie per "Filipek",
    > jeśli go wkurzę?

    Nie wkurzasz ale zachowujesz się jak małe dziecko, stąd zdrobnienie do
    Filipek. Sam bluzgasz hipokryto a polaków porównujesz do świń i chlewa i
    zaraz potem nazywasz się polakiem :D śliczne :D

    > Na przykład: "Mój pies się nazywa Kamil, tak jak Ty." albo "Mój kot się
    > nazywa Marek, tak jak Ty, idealne imię dla kota." Czysta parodia.

    Fakt, nie nazwałbym mojego psa Filip czy Filipek bo bym go obraził. Mój
    pies wabi się Pixel i jest mu z tym bardzo dobrze :)

    > Polacy muszą mieć jakieś kompleksy, które są najwyraźniej związane z
    > przyrównywaniem ich do zwierząt.

    Hmm, możliwe, skoro nazywasz swoich rodaków świniami. To jednak niszowe,
    ja wolę "kretyn, debil itp."

    > Ta grupa (nie obrażając oczywiście niektórych naprawdę w porządku osób)
    > to materiał na program do National Geographic. Nie dziwię się już teraz,
    > czemu w globalnym Internecie nazywają Polaków "zwierzętami".

    Bo ich porównujesz do zwierząt własną rączką :]

    > Jestem Polakiem i się z tym nigdzie nie kryję - również za granicą, ale
    > przez takich przygłupów jak Bluzg, jest mi czasem wstyd się przyznać do
    > mojego pochodzenia. Jesteś wrzodem na dupie narodu polskiego.

    ROTFL, dałeś ładną tezę i ją udowodniłeś na koniec. Jestem pod wrażeniem :D

  • 224. Data: 2019-05-28 22:12:31
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-28 o 21:04, LordBluzg(R) pisze:

    > Och jełopie, chodzi o aplikację (trudne słowo) MOBILNĄ a nie na stacjonarkę. Jak
    chcesz pracować na tych (znów trudne słowo) OKNACH (Windows) z takim mały ekranikiem?
    Musisz miec podoby rozumek (mały) że podałeś te linki bez rozumienia :D Kwiczę dalej
    :D:D:D

    > NIE ISTNIEJĄ. W Polsce pracuje się w firmach na Windows (głównie) do których są
    doczepione programy z obsługą na Andka bo na ajfona tylko niektóre i bzdur nie pisz.
    Może trwa implementacja obecnie ale dotychczas było dno.

    A o czym tu piszesz kretynie? O Windowsie. Kwicz dalej, już gwiazdka ci
    się widzę z tyłu przepala z bólu.

    > Sraca. Setki programów w Polsce są zintegrowane z całym pakietem Office
    > z MS i nie ma chuja, nie działają mobilnie czy stacjonarnie na Maku, tak
    > samo wydajnie jak pod kontrolą Windows. Musisz jednak vykurviać :/

    Ale ty pierdolisz kocopoły, głowa boli, no nie da się tego czytać. W
    środku jest ten sam sprzęt co w PC, ty kretynie stumaniały, architektura
    Intela, nie PowerPC jak przed laty. Czy ty to rozumiesz głupcze? Co za
    jełop... W Windows wszystko działa jak na odpowiedniku PC, a na Mac OS X
    często lepiej (np. programy do edycji filmów, które są zoptymalizowane
    pod ten system, vide Final Cut).

    Ale co będę z imbecylem rozmawiał, który palcem tego nie dotknął (nie
    miał z tym do czynienia). Szkoda czasu na takiego buraka.

    > Pewnie że mam :] ale jak zwykle oznajmiłeś grupowiczom zupełny brak wiedzy i żadne
    twoje wybiegi i ściemniania tego nie ukryją. Gdzieś powołujesz się na 4chan a sam
    hipokryto nakurwiasz bluzgami :D

    Zacząłem "nakurwiać" bluzgami, bo musiałem dostosować się do twojego
    rynsztokowego poziomu postów, żebyś idioto zrozumiał.

    > Rechot, rechot, rechot. Idź sobie na spacerek teraz z ajfonem, niech ci kroki
    policzy, im dalej tym lepiej :D Hop, hop.

    No chyba się tam do ciebie przejdę, wytłumaczyć ci parę rzeczy i
    zademonstrować co i jak działa, bo przecież sam sobie z niczym nie
    poradzisz.

    Jeszcze zamiast jak zdrowy na umyśle człowiek, zaprzęgasz dobry telefon
    (z którego mógłbyś korzystać na co dzień) do hostowania jakiejś
    tandetnej i prywatnej stronki, zamiast skorzystać z darmowego hostingu i
    podpiąć pod niego domenę.

    Rzeczywiście, idę się przejść, nie mam zamiaru z tym cymbałem dalej
    rozmawiać.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 225. Data: 2019-05-28 22:13:57
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-28 o 21:46, z pisze:

    > Zluzuj majty i zamilknij w końcu.
    > To rozwiąże wiele Twoich problemów.

    Dopóki nie opuścisz tej grupy z tym przygłupem LordemKał, one będą dalej
    istniały. Głównymi problemami jesteś tutaj ty i twój kolega, z którym
    się tak bardzo kochacie.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 226. Data: 2019-05-28 22:16:41
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-28 o 21:10, LordBluzg(R) pisze:

    > Łżesz jak bura suka:
    > "13 września 2016 roku Apple udostępni możliwość zainstalowania iOS 10 -
    > aktualizacja nie trafi jednak na wszystkie urządzenia, przez co na sporą
    > część iPhone'ów i iPadów zapadł właśnie wyrok skazujący je na śmierć z
    > powodu braku nowych wersji aplikacji. Pominiętych może zostać nawet 40%
    > tabletów.
    > Więcej:
    > https://www.antyradio.pl/Technologia/Mobile/Ktore-iP
    hone-y-i-iPady-nie-dostana-iOS-10-10771

    > No i udowodniono :]
    >
    > Tadam

    Co udowodniono? Nie działa jakieś Sudoku? Weź mnie nie rozśmieszaj. 100%
    aplikacji, które używam dostają wciąż aktualizacje na iOS 9.

    Tym bardziej, że nie ma tu mowy o żadnym spowolnieniu po aktualizacji bo
    można wszystko wyłączyć, ale ty dalej powtarzasz te pierdolety jak
    typowy polaczek.

    Pstryk w menu i optymalizacja znika. Ale jesteś tak głęboko upośledzoną
    amebą umysłową, że nie potrafiłbyś wejść do menu, to już inna spraw.

    A teraz pal gumę bo nie mam czasu na takich, tfu, cweli.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 227. Data: 2019-05-28 22:17:12
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-28 o 21:28, z pisze:
    > Gdyby to rozwiązanie było takie genialne to firma nie musiałaby go
    > ukrywać przed użytkownikami.

    Nikt niczego nie ukrywa, opcja jest dostępna w menu i jest na widoku.
    Wystarczy wejść i to wyłączyć, do ciężkiej cholery.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 228. Data: 2019-05-28 22:19:25
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-28 o 21:26, z pisze:
    > Bo zarzut nie jest o to czy da się to cholerstwo wyłączyć tylko o to że
    > wprowadzono to cholerstwo po cichu i najpierw bez możliwości wyłączenia
    > rżnąc głupa nie wprost ale w podtekście zachęcając do kupowania nowszych
    > urządzeń.
    > Tłumaczenie że teraz można jest na poziomie przedszkola.
    >
    > Ale szkoda życia na kolejne Tobie tłumaczenie tego samego.
    > Wielokrotnie już różni ludzie Ci to tłumaczyli.
    > O tym popleczniku gówniarzu już nie wspominajmy z szacunku dla klawiatury

    A wszystkie twoje posty są na poziomie żłobka.

    Słuchaj, nie wiem ile masz lat bo to nieistotne, ale obojętnie ile masz
    wiosen - jesteś skończonym kretynem, nierozumiejącym podstawowych
    mechanizmów działania mobilnych urządzeń.

    Wszędzie węszysz spisek i każdy chce cię oszukać, taka twoja polacka
    mentalność i EOT.

    Szkoda klawiatury na odpisywanie ci. Elo robaku.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 229. Data: 2019-05-28 22:23:24
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-28 o 22:00, LordBluzg(R) pisze:
    > Nie wkurzasz ale zachowujesz się jak małe dziecko, stąd zdrobnienie do
    > Filipek. Sam bluzgasz hipokryto a polaków porównujesz do świń i chlewa i
    > zaraz potem nazywasz się polakiem :D śliczne :D

    No już na to, że jesteś tak twardym cymbałem i nie rozumiesz tej
    przenośni ani jej sensu, nic nie poradzę.

    > Fakt, nie nazwałbym mojego psa Filip czy Filipek bo bym go obraził. Mój pies wabi
    się Pixel i jest mu z tym bardzo dobrze

    A ty jak się nazywasz? Na imię masz Kretyn, a na nazwisko Jebany? :)

    > Hmm, możliwe, skoro nazywasz swoich rodaków świniami. To jednak niszowe, ja wolę
    "kretyn, debil itp."

    Szanuję swoich rodaków, nie szanuję natomiast skretyniałych cymbałów.
    Wolisz kretyn, debil, itp. bo pewnie każdy cię tak nazywa w realu i do
    tego po prostu przywykłeś.

    > Bo ich porównujesz do zwierząt własną rączką :]

    Porównuję ograniczonych debili twojego pokroju, zapomniałeś dodać, nie
    Polaków w sensie Polaków z krwi i kości.

    > ROTFL, dałeś ładną tezę i ją udowodniłeś na koniec. Jestem pod wrażeniem :D

    Bujaj wroty.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 230. Data: 2019-05-28 22:24:40
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-28 o 21:48, z pisze:
    > Mógłbyś się łaskawie nie wpier...ć w rozmowę.
    > Też Cię majty piją? ;-)

    Po cholerę tutaj w ogóle piszesz? To publiczna grupa. Jeśli nie
    potrafisz uszanować zdania innych osób i wykłócasz się o coś, co nota
    bene nie istnieje to po prostu opuść ją. Tak będzie lepiej dla nas
    wszystkich.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]