eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaGdzie w Warszawie dać do naprawy płytę indukcyjną Mastercook? › Re: Gdzie w Warszawie dać do naprawy płytę indukcyjną Mastercook?
  • Data: 2014-07-24 21:53:50
    Temat: Re: Gdzie w Warszawie dać do naprawy płytę indukcyjną Mastercook?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-24 21:21, janusz_k pisze:

    > A ile byś chciał zapłacić za wymianę kondesatorów?
    > mniej niż za wymianę przetwornicy?
    > jak ci za drogo to sam wymieniaj, zobaczysz jaki to cud miód. Bo ja
    > kilka razy to robiłem i wiem co to jest i jakie pułapki czychają przy
    > tym. Zaznaczam żę robiłem to dla siebie, bo dla klientów nie opłaca się
    > tego robić.

    Może przykład niezbyt trafiony. Ale parę razy zdarzało mi się wymieniać
    elektrolity w monitorach.

    Natomiast rzeczony Mastercook stoi u dobrych znajomych. A że takiego
    sprzętu nigdy nie robiłem, to nawet nie będę się dotykał.

    Chodzi mi o serwis, który jest sprawdzony i nie oszukuje zanadto ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam