eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaGeolokalizacja początków Nr Telefonicznych w Dużych miastach. (do 2000 r) › Re: Geolokalizacja początków Nr Telefonicznych w Dużych miastach. (do 2000 r)
  • Data: 2017-05-30 00:15:35
    Temat: Re: Geolokalizacja początków Nr Telefonicznych w Dużych miastach. (do 2000 r)
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzexs" <g...@u...pl> napisał w wiadomości
    news:ogi2be$2fi$1@node2.news.atman.pl...

    > Ja pamiętam, że byłem w lekkim szoku, jak w Kłodzku wisiał sobie w budce
    > telefon z wrocławskiej centrali i "bez kierunkowego" dzwoniło się.

    Przez mgłę mi się majaczy, że w ramach wystawy jakiejś, nie wiem, co to
    było, w Warszawie chyba, wystawione było 10, czy 15 numerów prosto... z
    Paryża. Jak oni to doprowadzili, to nie wiem, w każdym razie, raczej nie
    internetem... Prędzej łączami dedykowanymi. Okoliczności towarzyszących temu
    nbie pamiętam.
    Z lokalnych osobliwości, w miejscowościach podwarszawskich, automaty typu
    AW65 (małych AW7 jeszcze nie było), gdzie zamiast złotówki, czy dwójki za
    rozmowę, wrzucało się 5 złotych, jakoś tak. Nie miałem okazji zadzwonić bo
    chyba to było, że dzieci nie powinny się takim czymś interesować, a mnie to
    po prostu interesowało... A tu zdziwienie, że dzieciak o takie rzeczy pyta
    (dlaczego drożej się płaci); nie wiem, 40 lat minęło... I chyba można było
    dzwonić w ramach całej SN.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.