  • Data: 2017-12-14 00:38:21
    Temat: Re: Ginie jeden z ostatnich bastionów tradycyjnego telefonu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    HF5BS pisze:

    > Ja się pochwalę, że ~18 lat temu, to robiłem telefon przez internet
    > przez telefon :)
    >
    > I już tłumaczę jak:
    > Połączenie modemowe, słynne 0202122, program NetMeeting, zestawione
    > połączenie głosowe do znajomego z takimże programem.

    Czy NetMeeting to było takie coś dołączone do Windowsa 95 czy 98?
    Jeśli tak, to ja to sobie też raz odpaliłem. Gdzieś przy tym się
    pojawiała lista, na której podobno byli *wszyscy* zalogowani w danym
    momencie. Tak ze dwadzieścia osób tam było, połowa z USA, reszta
    równo ze wszystkich kontynentów. Zaraz ktoś się zgłosił, narysował
    mi domek na takiej tablicy do rysowania, coś tam próbował gadać,
    ale tylko trzeszczało. Z Argentyny był czy też Brazylii. Chyba nie
    była to zbyt trafiona w tynek usługa.

    --
    Jarek