  • Data: 2017-12-14 01:26:27
    Temat: Re: Ginie jeden z ostatnich bastionów tradycyjnego telefonu
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-14 o 01:08, J.F. pisze:

    > Czy tak wszyscy chcieli ISDN .. o ile pamietam to drozsze bylo. A
    > wcale nie tak duzo lepsze. No i HIS na tym nie dzialal :-)

    Wszyscy nie, ale wielu chciało. Jakoś na początku ery ISDN w TPSA, cena
    ISDN i POTS była taka sama lub niewiele wyższa. Płaciło się chyba za
    dodatkowy MSN, przy jednym numerze ceny były bardzo zbliżone. Więc brało
    go dużo firm, bo miel dwa niezależne łączą lub prywatni abonenci, którzy
    chcieli jednocześnie telefonować i internetować.

    > Kolega mial - ale w Dialogu. Tam byl jakis tanszy internet, to sie
    > oplacalo.

    W mojej okolicy ISDNy cieszyły się dużą popularnością bo HISa długo nie
    było, jak już go postawili, to za jakieś 2 wszedł DSL. No i wtedy
    faktycznie ISDNy przegrały przez to, że nie można było ich łączyć z DSL-em.