  • Data: 2019-12-09 21:06:36
    Temat: Re: Głośna karta muzyczna
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 09/12/2019 10:41, elmer radi radisson wrote:
    > Dziele sie po prostu opinia o dzwieku z karty za pare zlotych, ktory
    > raz mialem okazje slyszec. Jakosc korespondowala dokladnie z cena.

    Czyli? Jak opiszesz jakość?

    > Jesli trafiles na lepszy egzemplarz

    Trafiłem konkretnie na 5. 6-ty okazał się być uszkodzony i faktycznie
    miał fatalną jakość bo nie grał wcale. I tak, jeden z tych 5 wyraźnie
    mocniej szumiał. Na max głośności dało się z trudem coś usłyszeć, jak
    gdyby szum. Wbudowane karty w płyty główne szumią podobnie a często
    znacznie gorzej.

    > emisjach krotkofalarskich. Niestety te tanie egzemplarze slabo sobie
    > radzily zprzenoszeniem pasma w zakresie wymaganym do poprawnego
    > przeniesienia zmodulowanego sygnalu.

    Być może spodziewałeś się samplowania ~200kHz. No więc tyle nie mają.
    Ale 44kHz wyciągają. Styka.

    > Ale zauwazyles ze napisalem "nawet niezbyt wyrafinowany"?
    > Akurat rowniez nie jestem wyznawca audio voodoo ;)

    A jednak odrzucasz coś tylko dlatego że jest tanie. To też audiovoodoo
    tylko w drugą stronę.

    Te karty są zabójczo dobre do zastosowań z *tanimi* słuchawkami.
    Dziennie używam takiej przez 8h. Słucham głównie muzyki poważnej,
    elektronicznej, alternatywnej, to są spokojne dzwięki gdzie każde
    niedociągnięcie jest słyszalne. Gdzieś bym usłyszał żałosną jakość
    szczególnie że w domu mam audigy. Ale nie słyszę, nawet jeśli jest to
    tanie słuchwki skutecznie ją maskują. Problem w tym że miałem też
    droższe, takie za 500zł. I nie widzę, a w zasadzie słyszę, różnicy. Ot,
    głuchy jestem najwidoczniej.