  • Data: 2024-04-17 10:31:26
    Temat: Re: Głośniki
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam takie Dell (lub bardzo podobne, bo było kilka wersji), OIDP normalny zasilaczyk
    wtykany w gniazdko ścienne, ale bywały też
    wersje monitorów podające zasilanie (w komplecie z beleczką bywał kabelek
    zasilający).
    Myk taki, że jak podajesz z komputera cyfrowy sygnał HDMI do monitora, to monitor to
    dekoduje i wyciąga sygnał audio analogowy,
    który podajesz do takiego soundbaru. Lub możesz zwykłym kabelkiem audio z komputera
    do soundbaru sygnał analogowy podać.
    Z sygnałem DP (Display Port) bywały problemy zależne od karty graficznej komputera.

    -----
    > www.morele.net/glosniki-komputerowe-dell-dell-flat-p
    anel-soundbar-czarny-11232275/