    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Głośniki do komputera
    Date: Sun, 12 Mar 2017 11:24:25 +0000 (UTC)

    Użytkownik Skylla s...@n...op.pl ...

    > To teraz napisz małą recenzję, może się komuś przyda.

    :)
    No wiec tak:
    - jeżeli chodzi o jakośc wykonania, czystośc dzwięku etc - nie mam
    zastrzeżen. No moze niebieska dida niepotrzebnie wali po oczach jak halogen
    czy przy wyłączaniu jest taki nieprzyjemny dzwiek (takie stukniecie) ale to
    detale.

    Natomiast problemem jest poziom głośności.
    Podłączyłem do kompa, w kompie głosnosc na maks (karta muzyczna na płycie),
    w głośnikach głosnosc na maks i grają po prostu srednio.
    Podlączyłem miernik - pobieraja 10-12W.

    Włączyłem jakies radiona tuba fm - jest lepiej i głośniej - ale nadal pobór
    mocy maks 23W.

    W zwiazku z czym nasuwa się pytanie - czy poziom głosności i pobieranej
    mocy zalezy od poziomu głośności przekazywanego via przewód jack?

    Ogólnie raczej będę je oddawał, chociaz w chwili wolnego czasu chce je
    jeszcze testowo podłączyć do aplitunera denon. Musze zobaczyc czy tam jest
    jakies sensowne wyjście.

    Ta sprawa z poziomem głośności który wychodzi na jacka frapuje mnie.
    Jak to jest?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???