  • Data: 2014-12-14 18:03:50
    Temat: Re: Głośny zasilacz
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-14 o 17:38, Borneq pisze:

    > No właśnie nie daje dostępu do wentylatora zasilacza, pamiętam jak
    > kiedyś najgłośniejszym elementem był u mnie wiatraczek od CPU, teraz
    > Biosie przestawiłem na silent cpu1 i cpu2, jakieś chassis i bez zmian.

    Ten zasilacz ma coś co się nazywa:

    Smart & Silent Fan Control (S2FC)

    Czyli powinien dopasowywać obroty do obciążenia.

    A) Być może regulacja obrotów nie działa i wentylator chodzi na pełnych
    obrotach. Możesz spróbować odpalić jakiś program torturujący komputer i
    sprawdzić czy wentylator przyśpiesza.
    B) Być może trafiłeś na wadliwy egzemplarz
    C) Może to nieudany model

    Ja mam akurat Seasonica Fanless zatem trudno mi porównywać hałas.

    --
    pozdrawiam
    Piotr