  • 1. Data: 2010-05-13 21:54:47
    Temat: Glupie pytanie o sewis.
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Witam.

    Mam dosc glupie dla wielu tu obecnych pytanie.
    Gdzie zrobic serwis moto w Warszawie lub okolicach. Oto co jest do zrobienia:
    - wymiana oleju z filterkiem
    - wymiana oleju w lagach
    - wymiana swiec
    - regulacja lub wymiana mocowania/lozysk wahacza, jest maly luz.
    - pozostale czynnosci przy 20 tys km w R1 2004

    Pytanie o serwis, w ktorym zaopiekuja sie moto, nic nie porysuja lub polamia, a
    wszystko bedzie pozadnie zrobione, podokrecane itp.
    Jak na razie biore 4 serwisy pod rozwazania: Yamaha na Polczynskiej, MotoMax w
    Michalowicach, Free&Fun pod Warszawa i Motoriste. Wszyscy chca ok. 600-1200zl.
    Moze znacie jakiegos dobrego mechanika, do ktorego ze spokojnym sercem mozna
    oddac moto. Ja znam tylko Pana Adama z Yamahy i zawsze do Niego oddawalem moto,
    ale nie wiem, czy jeszcze tam pracuje po zmianie przedstawiciela.

    Dzieki
    Koczis
    R1

  • 2. Data: 2010-05-13 22:06:54
    Temat: Glupie pytanie o serwis.
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Oczywiscie chodzi o serwis, a nie sewis :)

    Koczis
    R1

  • 3. Data: 2010-05-13 23:32:26
    Temat: Re: Glupie pytanie o sewis.
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Koczis" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > - regulacja lub wymiana mocowania/lozysk wahacza, jest maly luz.
    > - pozostale czynnosci przy 20 tys km w R1 2004

    osobiscie uzywalem poland position (piaseczno) - w sumie dlatego, ze tam
    pokazalem palcem co chce ;-)
    odpukac, nie mam zastrzezen. zrobiony przeglad zero, oraz servisowy po bodaj
    1k, nie bylo problemow.
    jak mnie cos piskac zaczelo. podjechalem, powiedzialem jaki objaw,
    poogladali, przejechali, naprawili - pln nie chcieli (okazalo sie ze
    amortyzator baku piska)
    chlopaki raczej znaja sie na rzeczy, choc zdarzaja sie wtopy organizacyjne.
    (motung co mial byc gotowy na godzine 13, o 15 okazal sie byc w stanie
    dezintegracji - ale plus maja za to, ze zarzadzili za to extra rabat -
    przeglad co mial kosztowac ze seśćset na fa wyszlo czysta costam.)

    ja na razie (odpukac) powodow na narzekanie (szczegolnie) nie mam.
    wiec polecam.

    Alex.

  • 4. Data: 2010-05-14 00:26:46
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Koczis pisze:
> [...]
    > - regulacja lub wymiana mocowania/lozysk wahacza, jest maly luz.
    > - pozostale czynnosci przy 20 tys km w R1 2004

    Olej+filtr i swiece mozna bez problemu samemu wymienic :) Regulacji
    lozysk wahacza to chyba nawet nikt nie ma w programie, jak jest luz to
    sa do wymiany.. Schemat przegl;adow i regulacji masz w Haynes manual np
    (a jak nie masz, to moge Ci odsprzedac swoja bo mam jeszcze w folii i
    nieuzywana ktora kiedys kupilem sobie na zas jako lekture do poduchy).

    Gdzie Ci to porzadnie zrobia w Wawie to nie wiem :) Jedna swieta racja -
    dobry mechanik/serwis to rzadkosc w Pl... Takze jak juz taki znajdziesz,
    to trzymaj namiar :)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla (ex) R1 + dodatki

  • 5. Data: 2010-05-16 10:43:02
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-05-14 02:26, marider pisze:
> [...]

    Michał Szrama, na farbiarskiej, od baletowej, jak odszedl z pp, zalozyl
    swoj warsztat, naprawde bardzo dobry mechanik tel 515090426