    From: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Gminny internet
    Date: Fri, 30 Mar 2007 23:54:29 +0200

    Tomasz Paszkowski napisał(a):
    > http://telepolis.pl/news.php?id=7924
    >
    > Co to za moda zapanowała w Polsce, że kazda gmina chce mieć swoją sieć radiową ?
    > Dlaczego państwo pcha się w sektory gospodarki gdzie powinni działać tylko
    > prywatni inwestorzy ?

    Nie jestem pewien, czy obecnie promowane rozwiązanie jest optymalne, ale
    zoacz, co sie stało po pierwszych przetargach. Era własnie szczęsliwie
    uruchomiła pierwszego TRXa, tylko po to, żeby im Strezyńska
    częstotliwości nie zabrała. Netia obstawia obszary biznesowe, NASK coś
    tam struga na szkieleczczyźnie, a E Internets opyliło swoje pasmo.
    SKutek - jak nic nie było, tak nic nie ma.

    M.