  • Data: 2019-11-08 18:58:40
    Temat: Re: Gniazdko 230V Wifi
    Od: Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-11-08 o 18:16, Marek pisze:

    > Oczywiście, tak się zdarza. Dlatego ja nie gustuje w gotowcach dla mas.
    > Moje instalacje artystyczne są ściśle dopasowane do wymagań, zawierają
    > absolutne minimum oczekiwań nic na siłę więcej, są sprawdzone i
    > przetestowane by nie było zaskoczeń jakie opisujesz. Nie ma paradygmatu
    > aktualizacji. Jestem zawsze dostępny gdyby coś się działo, nawet w
    > wigilię o 21.

    W programowaniu (lub ogólnie w IT) w dobrze prowadzonych projektach
    stawia się pytanie co będzie jak kogoś zabraknie (to się chyba nazywa
    bus factor czyli nieoczekiwany ciężki wypadek).
    Bardzo pochwalam zaangażowanie kolegi i dbałość o klientów i życzę
    zdrowia, ale każdy przecież może np. pojechać na wakacje i co wtedy, czy
    jakiś elektryk czy informatyk z ogłoszenia da radę? No i takie
    dedykowane instalacje pewnie swoje kosztują.
    Poza tym wszystkiego samemu się nie wyrzeźbi. Można coś tam
    zaprogramować, coś wydrukować ale chyba nikt nie zrobi estetycznego
    zaworu do kaloryfera :) Gdzieś trzeba postawić granicę.

    Piotrek