    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Gniazdko 230V Wifi
    <5dc5b1ae$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5dc6b09f$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <qq74fm$sg$1$jacekrut@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    Date: Sun, 10 Nov 2019 23:55:07 GMT

    On 2019-11-09, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Moze i bedzie sie nazywal "kurier", ale bedzie dowozil do paczkomatow.

    A są już w Polsce takie mini-paczkomaty o zasięgu osiedlowym (maks kilka
    budynków)? Bo to może być kolejny etap. Nadal będzie kurier tylko
    zamiast zostawiac awizo, nawet nie będzie ruszał d.. aby się gramolić na
    piętro (lub gdzie nalezy) tylko będzie wrzucał do takiego paczkomatu,
    który to paczkomat pośle sms'a z kodem.

    --
    Marcin