  • Data: 2019-11-11 19:04:04
    Temat: Re: Gniazdko 230V Wifi
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/11/2019 18:54, jaNus wrote:
    > Po czym dostaję następującego ŚMeS-a (kopiuj / wklej):
    > Twoj Paczkomat jest przepelniony. Paczka xxxx jest czasowo magazynowana
    > do rrrr/mm/dd wlacznie w POP Warszawa Ulica nr MAIL BOXES , skad mozesz
    > ja odebrac w godz. PN-PT 10-19. Po tym terminie dostarczymy ja do
    > Twojego Paczkomatu. Kod odbioru xxxxxx

    To się trafia, ale tylko w sezonie paczkowym, przynajmniej u mnie.
    Przekierowali też raz jak paczkomat był uszkodzony.

    > Albo proszą mnie o zgodę na przekierowanie do innego paczkomatu,
    > 6 km ode mnie!

    Zgadza się. Przy czym przyznaje, że w sezonie stali do 23 pod
    paczkomatami w samochodach i wydawali paczki. Robią co mogą, nie mam do
    nich pretensji.

    Poczta natomiast zostawiła mi przesyłkę przed świętami na po świętach.
    Zaznaczam że to "przed świętami" to było jakieś 2tyg.

    > nie żałuję. Ale baaardzo liczę, że wciąż, i wciąż będą się zagęszczać,
    > tak, aby jakiś stanął na naszym podwórku, minutę, a nie 12 piechotą...

    Widziałem prywatne "paczkomaty" w tym roku w Grecji. Wyglądało jak
    szafka wbudowna w ogrodzenie i kolesia którzy ją otwierał i wrzucał
    paczkę. Wyglądał na typowego kuriera. Klucza nie widziałem, trudno coś
    więcej wnioskować. Możlwie że to mają.

    U nas problemem jest jak zwykle białko. Nie da się dostarczyć przesyłki
    poleconej inaczej niż oddając w moje ręce albo podrabiając podpis i
    zostawiajac u sąsiada. Wrzucanie do jakiejś dziury jest wbrew prawu, jak
    wyjaśnił mi kiedyś naczelnik lokalnej poczty, bo przecież każdy mógłby
    sobie wyjąć. I tyle w temacie unowocześniania poczty.