  • Data: 2019-11-12 13:41:08
    Temat: Re: Gniazdko 230V Wifi
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    jaNus <p...@b...pl> wrote:

    > Po czym dostaję następującego ŚMeS-a (kopiuj / wklej):
    >
    > Twoj Paczkomat jest przepelniony. Paczka xxxx jest czasowo magazynowana
    > do rrrr/mm/dd wlacznie w POP Warszawa Ulica nr MAIL BOXES , skad mozesz
    > ja odebrac w godz. PN-PT 10-19. Po tym terminie dostarczymy ja do
    > Twojego Paczkomatu. Kod odbioru xxxxxx

    Miałem tak chyba przed zeszłymi świętami. I faktycznie miałem wybór --
    albo sobie odbiorę w POP albo poczekam na paczkomat. Zależało mi na
    czasie, więc odebrałem w POP, jakby nie zależało, to bym poczekał :)

    > Albo proszą mnie o zgodę na przekierowanie do innego paczkomatu,
    > 6 km ode mnie!

    Dobrze, że proszą. Kiedyś przekierowywali bez pytania. Opieprzyłem ich za
    to raz, ale zasłaniali się regulaminem.