    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Gniazdko 230V Wifi
    <5dc5b1ae$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5dc6b09f$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <qq74fm$sg$1$jacekrut@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <vr1yF.99391$mL5.92629@fx15.ams1> <qqba7m$66p$1@dont-email.me>
    <aZpyF.35715$jg2.1545@fx08.ams1>
    <5dca7515$0$17359$65785112@news.neostrada.pl>
    <LYGyF.132304$mL5.91141@fx15.ams1>
    <5dcc044a$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 14 Nov 2019 00:38:10 GMT

    On 2019-11-13, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Firmom kurierskim sie to oplaca, ale powyzej nikt obcy nie ma dostepu,
    > wiec jakby mniej sie oplaca.
    > Tylko tych 600 klientow.

    Mieszkan, nie klientów. Poza tym to będzie zalezeć od wielkości
    paczkomatu bo jesli mocno obciażony to i tak nie dostarcza.

    > No wlasnie o to mi chodzi - trzeba to jakos zintegrowac z kurierami, a
    > dla jednego "lokatorskiego" rozwiazania pewnie nie mieliby checi.
    > Co innego firma, ktora ma takich paczkomatow tysiac ...

    Wychodzi, że jest to firma.
    https://www.parcelsanta.com/

    Googletwierdzi, że mają kilkaset paczkomatów, a specjalizują się własnie
    w osiedlach zamknietych. Podejrzewam, że jednak mieszkańcy coś
    dopłacają, ale cholera wie.

    > W Singapurze ponoc wszedzie blisko, a jesli juz maja taki paczkomat,
    > to widac dostaw troche jest ... wiec sie za dwa dni z kolejna paczka
    > przy okazji przywiezie :-)

    Skoro blisko, to po co w ogóle coś wysyłać :)

    > Tak czy inaczej - kurier tez szybciej wrzuca do paczkomatu niz po
    > mieszkaniach biega.

    Albo i nie wrzuci, bo widzę właśnie że jest też opcja braku zgody.

    --
    Marcin