  • Data: 2024-02-09 18:03:46
    Temat: Re: Gniazdo M2
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:uq5dv5$2m0jf$1@dont-email.me>
    user Trybun pisze tak:

    > Tu pytanie trochę niezwiązane z tematem. Mam starego kompa z dużą
    > obudową. Ale ta budowa ma frontowe gniazda  tylko w wersji usb2.

    Nie masz czego żałować. Porty usb2.0 są lepsze i stabilniejsze od 3.0
    Nie grzeją się w nich pendrajwy usb3.0, które w porcie 2.0 pobierają do
    limitu 500mA a w porcie 3.0 pobieraja ile chcą np 900mA

    Urządzenia typu karty wifi, karty bluetooth, odbiorniki klawiatur i
    myszy stabilniej działają w porcie usb2.0 i nie sieją zakłóceń na
    2.4GHz

    Ale oczywiście z pomoca alledrogo możesz dokupić panel z gniazdami 3.0
    jaki chcesz.

    > Z racji że w tego że ten nowy komp ma obudowę nikczemnej wielkości w
    > której jest jak w piekarniku to czy mógłbym przenieść bebechy do
    > tej dużej obudowy bez straty łączy usb3 na froncie?

    pewnie fizycznie nie beda pasować

    > Przypominam że są to stery na stronie producenta płyty a nie
    > procka. A raczej bardzo wątpliwe aby producent płyty oferował coś
    > uniwersalnego, pasującego do wszystkich procesorów z grafika,
    > kompatybilnych z tą płytą.

    Właśnie tak jest. Sterownik zawiera wszystkie procesory możliwe do
    wsadzenia w tę podstawkę. Lepiej to opisałeś niż Wikipedia :D

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne