  • Data: 2024-02-10 13:29:25
    Temat: Re: Gniazdo M2
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:uq7k50$u20$1$Radoslaw@news.chmurka.net>
    user RadosławF pisze tak:

    > Ma nic nie wyjmować tylko przełożyć płytę ze starej obudowy do
    > nowej. Odpowiednie kabelki dostarczy producent płyty.

    Trybun chce przenieść płytę główną do większej starej obudowy, która
    nie ma gniazd usb3 na froncie.

    "Mam starego kompa z dużą obudową. Ale ta budowa ma frontowe gniazda
    tylko w wersji usb2. Z racji że w tego że ten nowy komp ma obudowę
    nikczemnej wielkości w której jest jak w piekarniku to czy mógłbym
    przenieść bebechy do tej dużej obudowy bez straty łączy usb3 na
    froncie?"

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne