  • Data: 2016-04-29 11:06:54
    Temat: Re: Golf
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 28 kwietnia 2016 08:51:56 UTC+2 użytkownik Lewis napisał:
> [...]
    jak Audi. mam co do tego wątpliwości ale interesuje mnie czy Golf 5 lub 6 ma
    rzeczywiście ocynk? Córka "mendzi" mi o taki samochód stąd moja ciekawość. Za
    informację bardzo dziękuje

    > Powiedz że jak zmieni zdanie i będzie chciała jakiś ciekawy samochód to
    > jej kupisz ;)
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Lewis

    pomysły miała takie że mało zawału nie dostałem. Golf jest sensownym wyborem ze
    względu na wielkość , możliwości transportowe i dostępność części. Ma mieć 1.6 l
    benzyna żadnych cudów i bajerów . Tylko ciekawi mnie czy jest ocynkowane nadwozie.
    Od tego zależy jaki rocznik będę obstawał