  • Data: 2018-07-21 17:00:03
    Temat: Re: Google Maps i Yanosik dały dupy.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > I dobrze ze nie jest automatycznie, bo ja nagminnie olewam nawigacje
    > i jade inaczej. Bo mi sie np nie chce nadkladac 20km dla 5 minut,
    > albo nie wierze w te ich korki.

    ale jak nagle wszyscy uzytkujacy gm w danym miejscu by nawracali czy tez
    wybierali inna droge to chyba byłoby to symptomatyczne i w miare łatwe do
    wyłapania.
    Dodatkowe potwierdzenie ktore np. taka anomalie automatem wysyłałoby w
    formie zapytania do ZDMu...
    Come on? Naprawde sie nie da czy po prostu urzedasy nie ruszyły dupy zeby
    ustawic taka wspolprace z deweloperami navi?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,