  • Data: 2023-08-05 00:13:06
    Temat: Re: Gwint 11G
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.08.2023 o 21:16, heby pisze:

    > Ktoś poratuje choć słowem kluczowym co to może być? Tu już nie chodzi o
    > pomiar gwintu, suwmiarką sobie go obczaję, ale najzwyczajniej ciekawość
    > mnie zjada.
    Gwint rurowy Whitwortha, walcowy - zwany gazowym. Jest jeszcze stożkowy
    i ma oznaczeni Rc. Tu:
    https://hosetech.pl/gwint-whitwortha-gwinty-calowe-r
    urowe-poradnik/
    znalazłem opis. Nie a sensu, by się popisywał i top skopiował, bo i tak
    nikt nie uwierzy, że pisałe to z głowy :-) Tyle, że one się kończą na 6.
    --
    (~) Robert Tomasik