  • Data: 2018-01-30 10:19:06
    Temat: Re: HDD 3 TB
    Od: knrdz <x...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja sie jeszcze nadziałem na inny myk. Kupiłem bardzo tanio całkowicie
    > nowy dysk zewnętrzny i dopiero jak sprawdziłem co w środku siedzi i
    > jaki ma nr serii to wydało się dlaczego był taki tani.

    Bywa i w drugą stronę - jako "nowe dyski" bywają sprzedawane dyski
    wyciągnięte z obudów zewnętrznych. Oczywiście allegrowi handlowcy nie
    uważają za stosowne napomknąć o tym w opisie, według nich wszystko w
    porządku, a dyski są "nowe". Nawet jeśli są nieużywane, to przecież bez
    żadnej gwarancji, poza tym co obiecuje sam sprzedawca.
    To element komputera na którym chyba najczęściej oszukują nieuczciwi
    sprzedawcy. Bo i najłatwiej, w specyfikacji "nowego" komputera piszą
    "dysk 500GB" i może to być zarówno coś z aktualnej oferty producentów
    dysków, a może być i 4-talerzowy 10-letni złom, oferujący 1/3 wydajności
    współczesnych dysków.