  • Data: 2018-01-31 19:00:56
    Temat: Re: HDD 3 TB
    Od: knrdz <x...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.01.2018 o 18:38, Adam pisze:

    > Pierwsze specyfikacje ATX dla obudowy Baby-AT przewidywały _jeden_
    > wentylator do wszystkiego. Ciągnął powietrze przez zasilacz, następnie
    > na radiator procesora.

    Znalazłem:
    http://www.pcguide.com/ref/power/sup/form_ATX.htm
    Przyznam że się z czymś takim nigdy nie spotkałem, pierwsze komputery w
    standardzie ATX miałem w czasach Pentium 2 i pierwszych Celeronów (1998)
    i miały już aktywne chłodzenie na procesorze i wentylator w zasilaczu
    wyciągający powietrze z obudowy, a nie wtłaczający.