    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: HDD 3 TB
    Date: Sun, 18 Mar 2018 11:54:33 +0100
    <kkPbC.956249$qm1.674031@fx08.ams1> <p4olfm$nb8$1@node2.news.atman.pl>
    <aCRbC.40221$6O2.24018@fx07.ams1> <p4pdt3$cor$1@node2.news.atman.pl>
    <p4pe9u$d5p$1@node2.news.atman.pl> <p4qnq0$krm$1@node2.news.atman.pl>
    <p4rt2m$mdf$1@node2.news.atman.pl> <p4s1ts$99q$1@node1.news.atman.pl>
    <p4s7bo$ie$1@node2.news.atman.pl> <p4suv3$ds4$2@usenet.news.interia.pl>
    <p4t08p$70v$1@node1.news.atman.pl> <MbtcC.586079$dY3.5985@fx10.ams1>
    <p4uiqa$5am$1@node2.news.atman.pl> <p4ut18$2lt$1@usenet.news.interia.pl>
    <p8h540$f3b$1@node2.news.atman.pl> <p8h6dp$r1l$1@node1.news.atman.pl>
    <p8hcvb$mdi$2@node2.news.atman.pl> <p8hjg3$7tm$1@node1.news.atman.pl>
    <p8j11d$jn8$1@node1.news.atman.pl> <p8j5kp$8iq$1@node2.news.atman.pl>
    <p8j9v5$ca3$2@node2.news.atman.pl> <p8jae4$cs0$1@node2.news.atman.pl>
    <p8jfpa$hd4$1@node2.news.atman.pl> <p8jr6p$e25$1@node1.news.atman.pl>
    <p8jth0$u21$1@node2.news.atman.pl> <p8jush$i36$1@node1.news.atman.pl>

    W dniu 2018-03-17 o 21:47, knrdz pisze:

> [...]
    > powietrze znad procesora konstruktorzy wpadli w czasach gdy te procesory
    > wytwarzały kilka do kilkunastu wat ciepła."
    > I co się niby nie zgadza? "Od ładnych paru lat standardem" czyli
    > wcześniej był inny standard, który opisałem w kolejnym zdaniu, które w
    > swoim cytacie wyciąłeś.
    > Innymi słowy zasugerowałem, że jeśli ktoś nie zauważył zmiany standardu,
    > to może dlatego że "siedzi pod kamieniem" i dlatego Ameryki nie odkrył,
    > bo zarzucany "konstruktorom" brak tej innowacji od lat jest już
    > zaimplementowany wręcz jako nowy standard w obudowach z innej niż

    Ja nie twierdzę co jest standardem, ja pokazuje że piszesz raz tak
    a innym razem inaczej.

    > Oba te standardy są zasadniczo różne od twojego wyimaginowanego
    > "standardu", który "osobiście sprawdziłeś", polegającego na podgrzewaniu
    > wnętrza obudowy przez gorące powietrze wdmuchiwane do niej przez zasilacz.

    > Czyli pobiera z obudowy jeśli jest to obudowa starego typu, albo spoza
    > obudowy jeśli jest to obudowa nowego typu.
    > Masz jakiś problem z oczami albo czytnikiem news i nie widzisz tego co
    > jest w tym samym zdaniu umieszczone po przecinku?

    Problem to masz ty. Napisałeś co napisałeś a teraz się wijesz.

    > Pomidor.

    I to jest rzeczowa odpowiedź godna trolla internetowego.

    > Leczyć powinien się tu ten, u kogo błędne przekonanie o czymś (np. o
    > kierunku przepływu powietrza w zasilaczu z dużym wentylatorem na
    > spodzie) jest w stanie spowodować taką reakcję organizmu, że wbrew
    > faktom swoją błędną teorię obserwuje w praktyce, albo w żywe oczy łże że
    > zaobserwował.

    A twoje błędne przekonanie że w zależności od miesiąca wentylator
    raz wydmuchuje powietrze z obudowy a innym razem wciąga?
    Jak rozumiem ono leczeniu nie podlega? :-)