    From: Slawomir <g...@v...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: HIS X1650pro IceQ problem
    Date: Sun, 3 May 2009 05:10:49 -0700 (PDT)

    Dodam jeszcze, ze zainstalowałem starsze sterowniki i już mi sie
    odpala ale po prostu obraz znika-pojawia się, znika-pojawia, tak to
    wygląda że procesor graficzny się restartuje. No i w 2001 miałem 11000
    w 2003 5600 nie wiem czy to dobrze ale przeszedł oba tylko to znikanie
    cholerne. Kurde co to może być? Monitor mam LCD podłączony pod DVI.
    Yasilacy to modecom 350W na pokładzie jeden dysk 80GB, nagrywarka CD,
    napęd DVD, tuner TV i dwa wiatraczki małe. Może to być, że zasilacz
    nie wydala i dlatego on tak reaguje? Czy jakby zasilacz nie mógł
    pociągnąć to po prostu w ogóle bym nie mógł korzystać z kompa nawet w
    2d.
    Może ktoś się z tym spotkał albo ma jakiś pomysł bo kurde nie wiem czy
    mi koleś mimo zapewnień sprzedał shrot kartę czy coś ze sterami nie
    tak, czy zasilacz słaby czy jeszcze inny powód.

    tnx
    Sławek